|
|
|
| Autor | Wiadomość |
---|
Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: REGULAMIN Czw Kwi 30, 2015 9:29 pm | |
| Regulamin Jakby nie patrzeć są rzeczy mniej i bardziej przyjemne, a że los to wredny twór, nacisk jest na to pierwsze. I tym właśnie sposobem narodziły się regulaminy. Uwaga! Rejestrując się na forum VIRUS zaznaczasz, że przeczytałeś i zaakceptowałeś regulamin.Regulamin ogólny1. Administracja – ku zdziwieniu licznej części publiczności – składa się z ludzi, ludzi i tylko ludzi. Popełnia błędy, jest kapryśna, marudna, niejednokrotnie wstanie lewą nogą, innym razem powybija wszystkich tępym szpadlem; takie życie i nic nie można na to poradzić. Należy mimo wszystko uszanować ich pracę włożoną w rozwój forum i traktować na równi z resztą użytkowników. 2. Forum zostało stworzone na podstawie mang, anime, książek najróżniejszych lotów, jednakże ostateczna koncepcja została całkowicie zmyślona przez autora/autorów forum. Nikt nie jest nieomylny, ale to administracja wie najlepiej jaki był zarys; jeśli jednak masz dowód na to, że popełniła pomyłkę zwróć delikatnie uwagę poprzedzając ją faktami. 3. Jesteśmy sobie równi. Zabrania się obrażania, wyśmiewania, oczerniania innych użytkowników, ich wiary, orientacji seksualnej, własnego zdania i tym podobne. Uprasza się o kulturę i tolerancję. 4. Kłótnie należy załatwiać przez Gadu–Gadu, e–mail, PW bądź inny komunikator prywatny. Łamanie tego punktu grozi tymczasową banicją na chatbox/forum! 5. Multikonta na forum są dozwolone. Proponowana liczba to pięć, aczkolwiek w razie pomysłów i czasu administracja nie ogranicza użytkowników. Należy jednak zajmować się wszystkimi kontami, wchodzić na nie i udzielać się. 6. Zabraniane jest używanie funkcji „hide”. Tak, bycie ninją jest cool. Ale nie na forum. Regulamin postaci.1. Nick to imię, nazwisko, bądź pseudonim postaci. Wszystkim Kasiuleczkom12 mówimy zgodnym chórem: do widzenia. Takie konta będą od razu kasowane, bez możliwości ich zmiany. 2. Postać nie jest nieśmiertelna, wszechpotężna i wszechwiedząca; odczuwa więc każdy atak, który jest zadawany przez przeciwnika, ponadto postać A, nie wie tego co postać B, jeśli osobiście tego nie zobaczyła/usłyszała/itp. 3. Kartę postaci tworzymy samodzielnie dostosowując się do zarysu fabularnego forum, ras jakie tutaj się znajdują oraz innych elementów. W Karcie Postaci należy uwzględnić jak najwięcej informacji, szczególnie rozpisując się na temat mocy, umiejętności oraz słabości, ponieważ w przyszłości może się to przydać np. Mistrzom Gry. 4. Tworzenie postaci kanonicznych surowo zabronione! Dozwolone jest wzorowanie się na bohaterze, pomyśle na zarys historii, ściągnięcie jego imienia/nazwiska, ale nie można kopiować go całościowo! 5. Bilokacja nie jest dozwolona na forum, co oznacza, że postać może być tylko w jednym miejscu naraz (sprawdzałem — woźny wcale nie ma jakiegoś tajemniczego przejścia na boku). ** Wyjątek stanowią misje oraz wydarzenia (te drugie tylko w wypadku, gdy dwie fabuły są zajęte w czasie ich trwania). Więcej tutaj. ! Wraz z dniem 4.01.2014r zostaje zawieszony punkt 5. regulaminu postaci. Dozwolone jest pisanie w dwóch miejscach jednocześnie. 6. Użytkownik może nie zgodzić się na zabicie postaci. Wyjątek pojawia się wtedy, gdy będzie kierował swoim bohaterem ponad jego możliwości, z własnej inicjatywy igrając ze śmiercią. Mistrz Gry ma możliwość uśmiercenia postaci, mimo braku zgody użytkownika, jeśli uzna, że bohater (wskutek złych wyborów) specjalnie targał się na niebezpieczeństwo. Regulamin fabuły/postów.1. Na forum obowiązuje język polski, tyczy się to głównie zasad interpunkcji i ortografii. W razie problemów (dysleksja) proszę pisać posty w Wordzie lub ściągnąć sobie przeglądarkę internetową, która automatycznie podkreśla błędy na czerwono; np. Mozilla Firefox, Google Chrome. 2. Nie ma wymagań co do ilości słów/zdań/linijek w danym poście, ale uprasza się o nie wysyłanie jednozdaniowych postów. Nie stawiamy na długość, a na ciekawość, aczkolwiek by dobrze coś opisać trzeba więcej niż dwa słowa w poprzek. 3. Stosunki seksualne postaci są dozwolone. Standardowo jednak administracja prosi o opisywanie tego w granicach dobrego smaku lub uwzględnienie w widoczny sposób, że treści zamieszczone poniżej przeznaczone są dla dorosłych (Przykładowo napisanie na czerwono „+18” i kolorowanie postów na czarno). Jeśli wolicie sporo pikantności: od czego jest PW czy GG? 4. Przekleństwa? Hulaj dusza, Boga nie ma. Regulamin walk.1. Walki mogą być sędziowane przez Mistrza Gry, ale nie jest to niezłamana reguła. Jeśli użytkownicy dogadają się co do przebiegu walki - let's go. W przypadku, w którym gracze nie potrafią dojść do porozumienia ingerencja sędziego jest konieczna. 2. Każde użycie mocy/artefaktu/itp. musi być napisane w sposób zrozumiały. W przeciwnym wypadku MG ma prawo nie uznać ataku. 3. W czasie walki ataki (/obrona) postaci musi być opisana w trybie niedokonanym. 4. Zabrania się zaatakowania i opuszczenia tematu w tym samym poście. Regulamin grafiki.1. Na forum dozwolone jest używanie artów z mang, anime, fantasy, a także gifów czy nawet zdjęć realnych, pod warunkiem, że ogół wpasuje się w klimat forum. 2. Maksymalne wymiary avatara wynoszą; 250px. szerokości na 430px. wysokości. Przekroczenie rozmiaru równa się z usunięciem emblematu. 3. Sygnatura nie może rozciągać strony (maksymalnie 450px). Regulamin chatbox'a.1. Na chatboxie istnieje bezwzględny zakaz używania kolorów. Dozwolone jest pisanie wyłącznie kolorem podstawowym. Osoby nie stosujące się do tego punktu mogą otrzymać tymczasową banicję na chatbox'a. Ostatnia aktualizacja: 7 marca 2015r. |
| | | Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Re: REGULAMIN Czw Kwi 30, 2015 9:46 pm | |
|
Administracja Temat aktualnie w budowie. Robocza wersja: ADMINI:✖ Growlithe✖ Fucker✖ NathairMODERATORZY:✖ Ailen (główna pani redaktor) ✖ Repair Boy (główna speakerka) ✖ Blight (opiekun działu z propozycjami) ✖ Natalie (opiekunka wątków pobocznych) ✖ Lilo (opiekunka działu użytkownika) |
| | | Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Re: REGULAMIN Czw Kwi 30, 2015 9:56 pm | |
|
Mistrz Gry Mistrz Gry (MG) to osoba odpowiedzialna za wartką akcję na fabule forum. Prowadzi misje, sędziuje walki, zgrabnie wprowadza nowe wątki. Reasumując: robi wszystko, aby nie było nudno. I robi to naprawdę dobrze. Los: MG odpowiedzialny jedynie za wątki fabularne (wydarzenia). Dodatkowe informacje: ◦ Mistrz Gry jest odpowiedzialny za fabułę na forum. Nieważne czy prowadzi misje (MG) czy wydarzenia fabularne (Los). ◦ Zgłoszenie na tę funkcję to deklaracja aktywności ― MG, którzy będą zaniedbywać zaczęte przez siebie wątki, zostaną zdegradowani. Przyjmuje się, że powinien pojawić się co najmniej jeden post w ciągu 48 godzin, chyba że Mistrz Gry ustalił z uczestnikiem/uczestnikami inny przedział czasowy. W takim przypadku uprasza się MG o krótką wzmiankę o tym w pierwszym poście, by Naczelnik Misji nie nękał bez powodu. ◦ Uwaga! Bycie Mistrzem Gry wcale nie jest straszne! Szacuje się, że śmiertelność MG wynosi soczyste 0%!
Wynagrodzenie: ◦ Po pięciu dłuższych misjach (m.in. 3 strony w temacie) lub dziesięciu mniejszych (do 3 stron) MG automatycznie otrzymuje pochwałę. Więcej o pochwałach w tym temacie. ◦ Powalająca na łopatki satysfakcja i spełnienie.
spis Mistrzów Gry W nawiasach zostały umieszczone kody kolorów, jakimi posługuje się dany MG.
Mistrz Gry: ◦ Growlithe (#5B4643) ◦ Nathair (#993333) ◦ Gavran (#FF6633) ◦ Blight (#990000) ◦ Taihen Shi (#003333) ◦ Marcelina (#996666) ◦ Natalie (#660066) ◦ Ciro (teal) ◦ Sleipnir (#006633) ◦ Yuu (#2A3A4A) ◦ Oblitus Draco (#663366) ◦ Philip (#663333)
Los: ◦ Mike (#336600) ◦ Fucker (#444444) ◦ Ash (#406891) |
| | | Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Re: REGULAMIN Czw Kwi 30, 2015 10:00 pm | |
|
Yo, (nie)znajomy! Jesteś nowy? Do tego absolutnie zagubiony? Samotny? Zrozpaczony? Nie wiesz kogo o drogę pytać, bo każdy wydaje się zbyt wtajemniczony? Nic dziwnego, taki natłok informacji nawet Pudziana z nóg by zwalił, co dopiero przeciętnego wyjadacza ryżu/chleba. Właśnie dla takich ludzi jak ty, powstał ten poradnik. I oby pomógł. ✖ Krok po kroku - czyli jak nie wyrżnąć się na prostym asfalcie.Wpierw zastanów się, ale bardzo głęboko, wkładając w to całą swoją silną wolę... czy właściwie chcesz grać na tym forum. Czy odpowiadają ci rasy, rangi, fabuła, a nawet szata graficzna i układ tematów. Czy jesteś w stanie chwycić za broń i walczyć z nudą, zakasać rękawy i brnąć w tym błocie byle dalej i dalej. Jesteś? Ale chwila. Zastanowiłeś się? Więc tak? Jesteś pewien? To wspaniale. Witamy, wśród naszych. 1. Kreacja postaci. Musisz wykreować swoją własną postać. Nim jednak to zrobisz przejrzyj dostępne konta do oddania, które znajdują się w tym temacie. Może zamiast zaczynać z czystą kartą, wcielisz się w postać z czyjejś historii? Brata, siostrę, zaginionego kochanka lub największego wroga. Wachlarz możliwości wzrasta z każdym dniem. Jeśli jednak posiadasz swój indywidualny projekt nie bój się realizacji go. Niemniej, potrzebny ci nick, który będzie imieniem, imieniem i nazwiskiem, nazwiskiem lub pseudonimem postaci. W dalszych fazach musisz wybrać: rasę, rangę, grupę, wymyślić moce i umiejętności, słabości, historię i wszystko inne czego wymaga karta postaci. 2. Wygląd postaci. Zarys masz? A wygląd? Wygląd jest istotnym elementem postaci. Im bardziej charakterystyczny, tym lepiej! Pamiętajmy, że obywatele M3 nie mogą posiadać czerwonych oczu, włosów w naturalnym odcieniu różu czy błękitu. To ludzie. Farbowanie, soczewki, kocie uszka na opasce ― proszę bardzo. Jeżeli nie jesteś zbyt dobry w robieniu sobie zestawów i/lub wyszukiwaniu artów, odsyłam do tego działu. 3. Karta postaci. Teraz, gdy już wszystko co powinieneś mieć masz, przelej swoje myśli na kartę postaci. Wklej ją do odpowiedniego działu i czekaj na akceptację. Jeżeli administracja zaakceptuje kp, zostanie ona zamknięta i przeniesiona do odpowiedniego subforum. 4. Tematy dodatkowe. Nie zapomnij założyć tematu w dziale z komunikacją, relacjami i ważnymi informacjami! 5. Zamieszkanie. W zależności od tego, gdzie chcesz mieszkać postacią, załóż temat z jej własnym domem/ruderą/norą/drzewem/whatevah. 6. Miejsce pracy. Jeżeli postać pracuje, załóż temat z miejscem jej pracy. Możesz wykreować własne NPC jako szefa czy współpracowników postaci (bez możliwości kierowania nimi w czasie walk). 7. Gra na fabule. Nie musisz czekać na akceptację. Po co marnować czas? Administracja nie zawsze ma możliwość by przesiadywać przed komputerem. Tak więc możesz już zacząć grać na fabule! Dopóki KP nie będzie zaakceptowana zabrania się używania mocy postaci, ani wszelakich bonusów rasowych / rangowych / etc. 8. Profil. Nie możesz zapomnieć... ale absolutnie nie waż się zapominać o uzupełnieniu profilu! To wszystko ułatwia. 9. Dalsze nieścisłości. W razie dalszych pytań, nieścisłości, zażaleń istnieje specjalny dział, gdzie możesz podzielić się uwagami, a gratisowo nikt cię tam nie zje. 10. A teraz uśmiech i w drogę! Miłej gry! ✖ Przydatne informacje.1. Mur otaczający Świat-3 zaczyna posiadać gruntowne luki! Przez dziury przedostają się Wymordowani oraz Aniołowie, a także... wychodzą ludzie, z powodu czystej ciekawości! Budowlańcy nie nadążają z naprawą murów. 2. Wymordowani nienawidzą Władzy Świata-3, z cudowną wzajemnością. W dodatku S.SPEC (Władza) prowadzi potajemną wojnę z Łowcami. Aniołowie są jedyną całkowicie neutralną jednostką. Przynajmniej znaczna ich większość. 3. Fabuła jest naj-waż-niej-sza. Najważniejsza. Dotarło? To świetnie. Dlatego nie martw się swoim stylem pisania, nie zasłaniaj się głupią (i nieprawdziwą) kwestią „bezwenia”, tylko zaciśnij zęby i wio na fabułę! Zniszcz jakiś bar, złap Wymordowanego, przeciśnij się niepostrzeżenie poza tereny Miasta-3. Przecież tyle zależy od twojej ingerencji, co? |
| | | Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Re: REGULAMIN Czw Kwi 30, 2015 10:06 pm | |
|
słownik Słownik będzie cały czas uzupełniany. Jeśli znajdziesz słowo w którymś z opisów, które wymaga wytłumaczenia, skontaktuj się z członkiem administracji.A◦ android: robot humanoid, więcej w tym temacie ◦ anioł: istota niebiańska, więcej w tym temacie ◦ artefakt: przedmiot o właściwościach magicznych B◦ xxx C◦ Czerwinka: specjalny wirus, przemieniający człowieka w łowcę, więcej w tym temacie D◦ Desperaci: mieszkańcy Desperacji (głównie nazywa się tak ludzi) ◦ Desperacja: rozległe tereny spustoszone przez kataklizmy, zamieszkane przez wymordowanych, więcej w tym temacie E◦ Eden: tereny zamieszkane przez aniołów, którzy zstąpili na Ziemię, więcej w tym temacie F◦ xxx G◦ xxx H◦ xxx I◦ Identyfikator/ID/Przepustka: zegarek na nadgarstek; każdy obywatel Miasta-3 otrzymuje własny zaraz po narodzinach, umożliwia wejście do określonych budynków, więcej w tym temacie J◦ xxx K◦ „Koniec świata”: zmyślone urwisko. S.SPEC wmówiło społeczeństwu M-3, że poza murami znajduje się równina, zakończona nagłym urwiskiem, nazwanym „końcem świata”. L◦ xxx Ł◦ łowca: dawniej człowiek, który przeszedł rytuał Czerwinki, więcej w tym temacie ◦ Łowca (z wielkiej litery) : członek organizacji M◦ M-3/Miasto-3/Świat-3/Ś-3: utopijne miasto znajdujące się pod kopułą na terenach dawnej Japonii, więcej w tym temacie ◦ moce: wszelakie nadnaturalne talenty (np. latanie, telekineza, telepatia, władza nad żywiołem, oddychanie pod wodą) N◦ xxx O◦ xxx P◦ xxx R◦ xxx S◦ xxx T◦ xxx U◦ umiejętności: talenty, które można nabyć i nie mają żadnego związku z magią (np. rysowanie, gotowanie, umiejętność posługiwania się bronią białą, tresura) V◦ xxx W◦ Władza: synonim organizacji S.SPEC ◦ wymordowany: istota zarażona wirusem X, dawniej człowiek, więcej w tym temacie X◦ xxx Y◦ xxx Z◦ xxx
oznaczenia tematów Przy nazwach niektórych tematów pojawiają się specjalne oznakowania. Poniżej znajdują się wyjaśnienie ich znaczeń.
• „(S)” - tereny skażone. Ludzkie postacie muszą liczyć się z tym, że zaczynając wątek w takowych tematach narażają bohatera na zarażenie się wirusem X! • „(!)” - tereny szczególnie niebezpieczne. Pisanie w takowych tematach jest równoznaczne z akceptacją Losu, który może wpaść i zacząć ingerencję (nawet mimo niewyrażenia w profilu zgody przez użytkownika)! |
| | | Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Re: REGULAMIN Czw Kwi 30, 2015 10:09 pm | |
|
Często słyszę zdziwione pytania: „to tak można?” I ja to rozumiem. Większość forów jest tworzona w dość rygorystycznych zawiasach, a wszelakie próby zbuntowania się obecnemu stanu rzeczy kończy niepowodzenie. Dostajemy po łbie i zachowujemy pewne wpojone siłą zasady na przyszłość, nawet nie zdając sobie sprawy, że to, co w jednym miejscu uważane jest za grzech, w drugim objawia się jako atrakcyjna możliwość. W końcu z zakutymi w ciężkie kajdany rękoma siadamy przed komputerem, włączamy kolejne forum, rejestrujemy się i gramy, nadal blokowani wewnętrznymi lękami. Nie na mojej zmianie.1. Jak uatrakcyjnić wątki?Postać, przychodząc na dany teren (innymi słowy: wchodząc do tematu) nie znajduje się na pustej przestrzeni. Wokół rozlega się hałas, z prawej dochodzą szmery, z lewej pohukiwania, czuć woń kwiatów lub smród śmierci. Jest jasno lub mrocznie. Nie można zapomnieć również o innych, niekierowanych przez nikogo bohaterach (NPC). Prowadząc naszego Nowaka-kun przez centrum Miasta-3 nie możemy zakładać, że jest sam. Gdzieś w rogu śpi pijany student, po drugiej stronie ulicy biegnie dwóch mężczyzn z kobietą, gdzieś pali się światło, przejeżdża samochód, kot buszuje w śmietniku. Raz jeszcze: wszystko wokół żyje. ✗ Flora i fauna. Elementy, które szczególnie można wykorzystać będąc na terenach Desperacji lub Edenu (rzadziej Świata-3). Flora i fauna uniwersum virusa jest bogata, ale nikt nigdy nie mówił, że każdemu wątkowi będzie towarzyszył Mistrz Gry. Aby uatrakcyjnić relacje naszego Nowaka-kun z Samantą-san możemy, przykładowo, opisać, jak zza suchego drzewa wychodzi puma królewska wściekła, najeżona, gotowa bronić swojego terytorium choćby za cenę życia. Samanta-san jest tylko niewinną niewiastą: w dodatku w opałach. Jak tu nie chcieć chwycić za broń i uratować jej złotych loków, opisując brutalną, ale bohaterską walkę jednego potwora z drugim? Teraz być może została uratowana. Co zaś, jeśli następnym razem zerwie i przygotuje zupę z muchniaka pospolitego? Mnogość możliwości, jakie daje nam wprowadzenie poszczególnych zwierząt/roślin wciąż rośnie. Wystarczy tylko nieco bardziej wczuć się w klimat, nie zapominając, że spokój jest tu pojęciem bardzo względnym. Można się nawet pokusić o stwierdzenie, że wymarłym. Przydatne tematy:◦ bestiariusz◦ flora i fauna ✗ NPC. Dostałem sporo notek w związku z NPC. Z luźnych ankiet wynika, że praktycznie wszyscy użytkownicy nie wiedzą lub nie są pewni czy mogą kierować nieprowadzonymi przez nikogo postaciami: przechodniami, urzędnikami, kierowcami autobusów itp. Odpowiedź jest prosta: tak. Absolutnie nic nie stoi na przeszkodzie, aby opisać, jak spiesząca się na pociąg Samanta-san wpadła po drodze na dwóch biznesmenów, trzech rencistów, jedną fankę tenisa stołowego i ośmiu psychoanalityków; opisać przy tym ich złość lub zdziwienie, przeprowadzić krótkie dialogi, dodać do tego myśli Samanty-san i... wio, na pociąg. Dyktatorzy mogą spokojnie kierować wymyślonymi NPC w swoich postach, prowadząc wątek z Nowakiem-kun. Przy aktualnym zainteresowaniu PBF-ami nie ma fizycznej możliwości, aby w „Przyszłości” znajdowała się dziesięcioosobowa grupka chichoczących rozbójników, chętna do wywołania pierwszej, lepszej bójki. Aby jednak świat przy tym nie ucierpiał należy zakładać, że mimo wszystko banda tam jest, chleje siódme piwo pod rząd i rzyga na podłogę, wrzeszcząc ze śmiechu na cały bar. NPC można dowolnie zabijać, modyfikować itp. Należy jednak pamiętać, że w przypadku walki sędziowanej przez MG wykreowane przez nas NPC nie mogą atakować po stronie naszego bohatera (wyjątek stanowią NPC przysługujący przywódcom grup). 2. Nie jestem pewny, czy mogę...„Nie jestem pewny, czy mogę więc tego nie zrobię.” Błąd. Takie myślenie tu i teraz, z miejsca, zgnieć i wyrzuć do kosza. Jeśli coś faktycznie cię blokuje, ale nie masz pewności, że jest to zabronione (regulamin na to nie wskazuje) to przełam się, zwolnij blokady, ochłoń i napisz do dowolnego członka administracji, by rozjaśnić sytuację. Być może to, co przez szmat czasu cię ograniczało, okazało się tylko wyimaginowanym nożem przytkniętym do gardła. W rzeczywistości możesz oddychać, Nowaku-kun. A teraz głęboki wdech i jazda na fabułę. Temat został napisany pod wpływem impulsu, głównie w celu uświadomienia was, że gra fabularna nie ogranicza się tylko do kierowania własnym bohaterem. Aby było ciekawiej i ― przede wszystkim ― realniej, na naszego Nowaka-kun powinien oddziaływać świat zewnętrzny, a ten przestał być bezpieczny w momencie zejścia Boga ze stołka. |
| | | Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Re: REGULAMIN Czw Kwi 30, 2015 10:12 pm | |
|
fabuła forum Rok 2012. Media huczą, gazety i telewizja pękają w szwach od natłoku informacji. O czym? O końcu świata, oczywiście. Co na to ludzie? Ano, problem w tym, że nic. Bóg chwyta się za głowę, przerażony ich brakiem przejęcia. W końcu sam dał im jasną wiadomość, że to wszystko to nie bujda, a najprawdziwsza prawda; postawił w każdym niemalże zakątku globu drewnianą tabliczkę z różnymi napisami. Zawsze podpisywał się swoim imieniem (hm, zawodem?) — Kreator. Ostrzegał ich na nich przed kataklizmami, które miał zamiar zesłać swego czasu na Ziemię. „Skryj się, powódź” — zatonął Tajwan. „BOOM!” — wybuchło Tokyo w Japonii. „Zamknij okna, dziś będzie wietrznie” — huragany sprzątnęły Meksyk. Wszystko podpisane tym samym „imieniem”. Ostatnia z pojawiających się tabliczek była właściwie jednym słowem wymalowanym na drewnie, na które (naturalnie) absolutnie nikt nie zwrócił uwagi: Wyjeżdżam. Nim jednak to zrobił sprowadził na kulę ziemską tajemniczą zarazę, pochłaniającą niewinnych całymi garściami. Ci umierali w oka mgnieniu, wypluwali zęby i krew, skręcali się w bólu przez całe miesiące. I po co? Po to tylko, aby wraz z falą tsunami zniknąć z powierzchni, aby pogrzebały ich gruzy lub spaliły pożary. Nie mieli szans, w porównaniu do zdrowych. Przecież byli tacy słabi. „Zachoruj, umrzyj, a przeżyjesz” — głosiła jedna z tabliczek. I kto by uwierzył, drodzy parafianie? I Bóg wyjechał. Kataklizmy się nasiliły. Aniołowie obgryzają paznokcie, patrząc na wszystko z góry. W końcu jednak Archaniołowie postanawiają zstąpić na Ziemię, aby powstrzymać rodzące się piekło. To właśnie dzięki nim, szczątki ludzkich istnień, zostało przy życiu. Jedynie ci, którzy w porę (lub przez przypadek) znaleźli się we wszelakich schronach, piwnicach i innych, temu podobnych rewelacjach. Kataklizmy ustały, dzięki mocom Aniołów, którzy postanowili zostać „na jakiś czas” na Ziemi, aby podobna sytuacja nie miała miejsca. Odtąd czuwają wiernie nad osobami, które dawniej zostały „przeznaczone” w ich niebiańskie ramiona. Sami są zresztą święcie przekonani, że to tylko próba ich lojalności wobec Boga i ludzi, którzy zostali im dawien dawno powierzeni w opiece. Ludzie wydostawali się z kryjówek, wpierw szczęśliwi, że żyją, chwilę później zrozpaczeni. Otaczały ich wszak same gruzy, trupy, syf. Istny armagedon. Niewiele państw się podniosło. Jednym z nich była Japonia. Duża liczba osób zgromadziła się, zmówiła, zaufała sobie. I tak powstawały prowizoryczne schronienia, tak wspólnie wykopywali z piwnic prowiant, tak razem szukali ocalałych źródeł wody. Tak właśnie, po wielu setkach lat, powstał cudowny świat. Rok 2517. Idealistyczne Miasto-3, skrywające pod kopułą rozrastającą się rasę ludzką. Na półki powróciły książki, zeszyty i kredki. Znalazło się miejsce na hodowlę zwierząt i rolę. Woda nie jest problemem, żywności jest pod dostatkiem, tu powietrze jest czystsze niż gdziekolwiek. A wszystko pod okiem despotycznej Władzy — organizacji S.SPEC, mającej na usługach rozrośnięte wojsko. I po co wojacy? Być może po to, aby stłumić bunty rewolucjonistów — Łowców, którzy zaszyli się gdzieś w podziemiach. A być może dlatego, że pod murami, chroniącymi Miasto-3 zaczęły pojawiać się podejrzane istoty. Niektóre całkiem jak ludzie! Szkoda tylko, że w pełni martwi. Ten stwór ze złamanym karkiem, z głową zwisającą bezwładnie na boku, trzymającą się ciała jedynie dzięki skórze szyi. Zaraz obok coś, czemu wyrosła druga... trzecia... nie, jednak piąta para odnóży, a zęby są ostre jak igły. Później stada wilków o ludzkich sylwetkach, warczących nastolatków o tygrysich uszach. Jak do tego doszło? To byli ludzie, których swego czasu dotknęła nienazwana zaraza. W późniejszym czasie wszyscy zaczęli nazywać ją „Wirusem X”. Sprawiła, że martwi, po paru miesiącach, być może nawet tygodniach czy dniach, znów otwierają oczy, ale... ich ciała i umysły nie są już takie same. Zachodziły nieciekawe mutacje, charakter dziczał. W dodatku brakowało im wody i jedzenia, a to skutkowało późniejszemu kanibalizmowi i atakowaniu ochrony Świata-3, w celu dostania się do centrum dobrobytu. Sęk w tym, że nie wszyscy chorzy, zwani Wymordowanymi, są takimi znowu dzikusami. Wszystko zależne było od rozpowszechnienia się wirusa X, od odporności i siły organizmu. Niektórzy bowiem zachowali część albo nawet całość człowieczeństwa. Ci właśnie postanowili stworzyć niewielkie miasto, które — jak Świat-3 — działałoby na takich samych zasadach. Brak jednak materiałów, brak jedzenia i wody... oraz (przede wszystkim) wyspecjalizowanej siły roboczej. Rok 3001. Teraźniejszość. Aniołowie, głównie dzięki mocom, osiedlili się na stworzonym przez siebie obszarze, prawdopodobnie jedynym naturalnie zielonym, nazwanym „Edenem”. Tereny sczerniałej, popękanej ziemi, na której roi się od niebezpiecznych Wymordowanych i wygnanych z Miasta-3, zostały ochrzczone mianem „Desperacji” (urocze, nie?). Od teraz toczy się wojna. |
| | | Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Re: REGULAMIN Czw Kwi 30, 2015 10:17 pm | |
|
bilokacja na forum Na forum dostępna jest bilokacja, czyli możliwość pisania jedną postacią w dwóch miejscach jednocześnie. Jednakże pojawiły się istotne problemy w związku z tą dogodnością, toteż powstaje parę zasad, które każdy użytkownik musi brać sobie do serca. Niestosowanie się do nich będzie karane! ZASADY BILOKACJI:1. Z bilokacji można, ale nie trzeba korzystać. 2. Każdy użytkownik musi trzymać się wyznaczonej przez siebie chronologiczności wydarzeń. Administracja proponuje, aby rozpisywać sobie plan wydarzeń w dziale z ważnymi informacjami o postaciach. Przykład: klik. 3. UWAGA! WAŻNE! Jeśli w jednym z dwóch wątków wywiązuje się walka, użytkownik nie może rozpoczynać drugiego wątku. * * Wyjaśnienie punktu 3.Z góry pardon za łopatologiczne wyjaśnienia.Jeśli korzystamy z bilokacji i w jednym z wątków trafi nam się akcja z walką (tudzież innym wydarzeniem, w którym nasza postać ucierpi) nie możemy korzystać z bilokacji. Oznacza to, że w momencie, w którym wyniknie walka, mamy obowiązek doprowadzić drugą (spokojną) rozgrywkę do końca, bez możliwości zaczynania kolejnej gry. Dopiero po ukończeniu wątku z walką, mamy możliwość ponownego używania bilokacji. Po zakończeniu wątku z walką i rozpoczęciu nowych rozgrywek użytkownik musi uwzględnić obrażenia postaci.
W razie problemów i/lub niejasności śmiało pytać! Ponieważ zdaję sobie sprawę, że moje wyjaśnienia w tej kwestii mogły wypaść kulawo. |
| | | Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Re: REGULAMIN Czw Kwi 30, 2015 10:40 pm | |
| rasy Poniżej znajduje się rozpiska wszystkich dostępnych na forum ras. Są to kolejno: ludzie, łowcy, androidy, anioły i wymordowani. Nie ma możliwości tworzenia mieszańców lub nowych gatunków. Na forum nie ma postaci specjalnych, które obejmowałyby wyjątki.
anioł Cudowne, piękne, wspaniałe, majestatyczne... Każda osoba, która ujrzy anioła, w pierwszym odruchu z pewnością zechce przetrzeć oczy, zamrugać prędko i przyjrzeć się raz jeszcze. W końcu to nienaturalne, aby osoba o takiej urodzie deptała splamioną krwią ziemię. Czasami jednak jest tak, że stworzenia wybijające się nieco z przyjętego kanonu, muszą wyrwać się ze swoich bezpiecznych kryjówek i wyjść do ludzi, aby porządnie przełożyć im kijem przez ten durny łeb. Aniołowie, czując się w obowiązku uratowania ludzkości, chwycili za bronie, medykamenty, za odwagę i siłę i zleciały na Ziemię, aby ustabilizować szerzącą się apokalipsę. Są święcie przekonani, że Bóg tylko sprawdza ich umiejętności, lojalność Jemu i wierność ludziom. Na co dzień raczej nie wychylają się spoza terenów Edenu, gdzie czują się bezpieczniej i stabilniej, ale za każdym razem, gdy wróci do nich goniec ze złą wiadomością, nie wahają się ani chwili. Wyróżnia ich waleczność, nierzadko pyskata gęba i nieprzeciętne poczucie sprawiedliwości. Siły na nich odpowiedniej nie ma. W końcu bycie upartym... to nie grzech, prawda? Jak nie po dobroci, to na chama postarają się wyciągnąć kogoś z opresji. Nikt w końcu nigdzie nie napisał, że bycie dobrym, oznacza bycie stuprocentowo ugodowym. Niemniej, ci przyjaźnie wyglądający skrzydlaci to jedyne istoty, które posiadają potężną moc i potrafią ją w pełni kontrolować.
◦ Średnia długość życia: - ◦ Możliwość posiadania mocy: tak. ◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: zerowe. ◦ Zamieszkanie: Eden. ◦ Bonus: 1 moc dodatkowa (jeden z żywiołów); posiadanie białych skrzydeł umożliwiających lot (niektórzy!). Moc obejmuje również chowanie ich (dematerializację); zwiększona zwinność, szybkość; zwiększona regeneracja ciała.
✖ INFORMACJE DODATKOWE ◦ Utrzymują równowagę na Ziemi (m.in. dzięki nim ustały kataklizmy). Każdy anioł posiada władzę nad jednym z żywiołów (w/w dodatkowa moc), którego pilnuje i w razie zbytniego rozbestwienia się interweniuje (zatrzymuje nagminne pożary/ulewy/spięcia elektryczne/trzęsienia ziemi/susze itp.) ◦ Nawet osobniki odstępujące nieco od kanonu cudownego anioła, czują się w obowiązku podać pomocną dłoń. Często bardziej z przyzwyczajenia niż potrzeby. ◦ Uwaga! Należy pamiętać, że skrzydła nie przenikają przez materiał ubrań. W przypadku ich zmaterializowania tkanina zostaje rozerwana.
człowiek Jaki człowiek jest – każdy widzi. Nie posiada wygórowanych umiejętności pozwalających im na walkę z androidami, smokami czy ninjami. Znaczna ich większość żyje w utopijnym mieście zwanym „Światem–3”, w którym każdy musi przestrzegać wyznaczonych zasad, w innym przypadku zostaje wydalony poza mury i zdany na łaskę i niełaskę Matki Natury (z brutalnym naciskiem na to drugie). Ci jednak, którzy wrócą później do miasta zostają natychmiast zidentyfikowani i rozstrzelani przez straże lub specjalnie zaprojektowane androidy. Jak tu więc żyć, żeby nie umrzeć? Ot, nie psuć harmonii stworzonej przez władze i podporządkować się całemu programowi, który ma na celu – rzekomo – dobro społeczeństwa. Niewielu wie o życiu poza murami miasta, ale S.SPEC wmówiło wszystkim, że poza nimi znajduje się równina, zakończona nagłym urwiskiem, nazwanym „końcem świata”, w dodatku tereny te objęte są kwarantanną śmiertelnej w skutkach choroby. Wszyscy ci, którzy dowiedzą się czegoś więcej poddani są... praniu mózgu. Jedynymi osobami, które wiedzą co tu jest grane są członkowie organizacji S.SPEC (Władza). To oni stoją za tym jednym wielkim kłamstwem, proszącym o pomstę do nieba. Często nadużywają zresztą władzy nadanej im przez prawo. ◦ Średnia długość życia: teoretycznie 80-100 lat. ◦ Możliwość posiadania mocy: nie; wyjątek stanowią artefakty. ◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: wysokie. ◦ Zamieszkanie: głównie Świat-3; wyjątek stanowią jedynie osoby wydalone z miasta (wygnane) lub te, które z własnych powodów opuściły jego mury. Należy jednak liczyć się z faktem, że uciekinier będzie miał słabą możliwość powrotu do utopii; po zlokalizowaniu w mieście, S.SPEC w najlepszym przypadku wtrąci delikwenta do aresztu. ◦ Bonus: + 2 umiejętności.✖ INFORMACJE DODATKOWE◦ Przeciętny zjadasz chleba nie ma zielonego pojęcia o wymordowanych, łowcach i aniołach. Żyją w swoim małym, ciasnym światku pochłaniając to, co przedstawia im Władza. Uwaga! Nastąpiła zmiana wraz z listopadem 2014 roku. Cronus, obecny dyktator, ujawnił mieszkańcom tajemnicę wirusa, wymordowanych i aniołów. Więcej o wydarzeniu w kronice.◦ W większości przypadków brak u ludzi umiejętności walki (rozleniwienie się poprzez życie w utopijnym świecie). Nadrabiają to jednak rozległą wiedzą w wielu dziedzinach i nieprzeciętnie obiektywnym spojrzeniem na świat. ◦ W Mieście-3 nie występuje definicja „biedoty”. Owszem, są warstwy społeczne, ale najniższą jest obywatel, który chcąc nie chcąc zarabia wystarczająco na godne życie. Od miasta każda osoba otrzymuje również mieszkanie i skromne wyposażenie. ◦ Ludzie posiadają możliwość pracowania w najrozmaitszych zawodach (od bycia aktorem, sprzątaczem i medykiem, po nauczycieli, policjantów, na mafjozach kończąc). Uwaga! Prawo w Świecie-3 jest bardzo rozwinięte, a rygor wprowadzony przez S.SPEC większość mafii/złoczyńców zniechęcił do swojej fuchy. ◦ Obywatele są święcie przekonani, że wykraczając poza granice Świata-3 zarażą się szalejącą epidemią. Wielu jednak zżera ciekawość, a i niewielka garstka próbuje zbuntować się przeciwko Władzy (zwykle z marnym skutkiem). ◦ Każdy obywatel tuż po narodzinach otrzymuje specjalną przepustkę w formie zegarka na nadgarstek. Przepustka umożliwia wchodzenie do danych budynków (o ile osoba posiada upoważnienia, w przeciwnym wypadku czytnik miga czerwonym światłem, blokując przejście), ponadto służy do komunikacji oraz może mieć wbudowane nowoczesne funkcje (np. możliwość oglądania telewizji, gry itp.) Dzięki niej Władza może również łatwo zlokalizować daną jednostkę (dzięki chipowi wbudowanemu w przepustkę). Łowcy z własnej woli pozbyli się przepustek. Uwaga! Jednostka nie posiadająca przepustki i złapana przez Władzę może zostać automatycznie pojmana!
android Rasa, w której nawet suszarka może okazać się istną bronią atomową. Są to mutanty stworzone przez szalonych informatyków. Ich wynalazki wkrótce otrzymały najnowszy program, zwany „Chip'em X”, który umożliwiał samodzielne poruszanie się, mowę, a nawet coś na wzór indywidualnego umysłu, wykreowania charakteru, tonacji głosu i emocji. W rzeczywistości są to bezduszne maszyny, stworzone do zabijania, choć ich pierwotnym zadaniem było zapobiegnięcie inwazji ras z „Zewnątrz”. Jako strażnicy stać mieli przy murach utopijnego „Numeru–3” lecz program wyrwał się spod kontroli i niektóre Androidy zbuntowały się do tego stopnia, że uznano je za zbyt wielkie zagrożenie i wysłano na wieczne wygnanie, innych zaś zniszczono. Pozostałe jednostki skierowano do prostych czynności jak sprzątanie miasta czy sprzedawanie produktów w najzwyklejszym w świecie sklepie. Ci zamożniejsi mieszkańcy mogli posiadać swojego Androida, zaprogramowanego według własnego widzimisię. Ludzie najczęściej tworzyli kopie swoich zmarłych krewnych, bliskich sercu i żyli w fałszywym przekonaniu, próbując wmówić sobie istnienie ów prawdziwego człowieka. Androidy to – jak nietrudno zgadnąć – roboty. Większość z nich wygląda stosunkowo ludzko, ale nie da się ukryć twardej, metalicznej ręki pod sztuczną skórą, czy głosu, który w większości przypadków brzmi „komputerowo”. Wierzy się, że stworzenia te nie żyją, nie odczuwają bólu, strachu czy szczęścia. Co za tym idzie; nie potrafią się też zakochać czy płakać nad teoretycznie bliską osobą. Niektóre posiadały skomplikowane konstrukcje umożliwiające im, przykładowo, zmianę ręki w pistolet, ale Androidów takich jest mało, gdyż każdy model zostaje unicestwiony, ponieważ mógł wdać się w niego wirus uniemożliwiający kontrolowanie, wskutek którego robot buntuje się i robi co mu się żywnie podoba.
◦ Średnia długość życia: - ◦ Możliwość posiadania mocy: nie; wyjątek stanowią artefakty. ◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: zerowe. ◦ Zamieszkanie: głównie Świat-3; wyjątek stanowią jedynie tzw. „zbuntowane androidy”, które zostały uznane za zbyt niebezpieczne i wydalone (jeśli nie od razu rozstrzelane) z miasta. ◦ Bonus: wszelakie udziwnienia ciała, umożliwiające atakowanie, obronę oraz możliwość posiadania jednego artefaktu magicznego (do wyboru: 1 bonus technologiczny + 1 artefakt lub 2 bonusy technologiczne, bez artefaktu – zakaz posiadania dwóch artefaktów); brak możliwości zachorowania, odczuwania głębszych emocji, prowadzących do depresji itp.; silne ciało, nie podatne na temperaturę powietrza; brak odczuwania bólu; brak konieczności jedzenia, picia, spania itp.
✖ INFORMACJE DODATKOWE ◦ Brak u nich prawdziwych odczuć, a wspomnienia łatwo można usunąć poprzez restart systemu; ◦ Zawirusowane, tzw. „zbuntowane Androidy” posiadają co jakiś czas błędy w systemie, uniemożliwiające im normalne funkcjonowanie i utrudniające życie. ◦ Elektryczność silnie na nich działa. ◦ Uwaga! Android to sterta żelastwa, więc nie może ważyć mniej niż 100 kg!
łowca W większości indywidualna jednostka sprzeciwiająca się władzy. Poprzez potajemne buntowanie się organizacji S.SPEC utrudniają prowadzenie utopijnego życia w mieście. Ich głównym zadaniem jest uświadomienie mieszkańców o tym, że żyją w całkowitej obłudzie, a ich istnienie jest tylko pionkiem w kiepskiej grze. Na pozór są to ludzie. Wyglądają jak ludzie, żyją jak ludzie, jedzą jak ludzie, nawet grają w golfa jak ludzie. Bo to byli ludzie. Byli, ale za sprawą specjalnego wirusa, stworzonego przez pierwszego rewolucjonistę ich ciało zostało poddane niewielkiej mutacji. Problem pojawia się jednak wtedy, gdy przychodzi czas na walkę. Z natury są bardzo wojowniczy, ale znają swoje możliwości i delikatnie podchodzą do sprawy, którą prowadzą. Nierzadko jednak S.SPEC nakrywa ich i dochodzi wtedy do niemiłych starć. Łowca od człowieka różni się tym, że człowieczeństwo zanikło w 30%, odkrywając nowe umiejętności. Ich ciało jest silniejsze, sprawniejsze, potrafią biegle posługiwać się bronią, dzięki potajemnym treningom prowadzonym pod ziemią (to ostatnie już nie za sprawą wirusa). Każdy Łowca posiada również specjalną broń, która ma właściwości czysto magiczne. Traktowani jak wyrzutki, są jedną z najbardziej ściganych i gnębionych warstw. Złapani, poddawani są eksperymentom lub/i egzekucji. To nie zraża ich jednak do dalszych prób udowodnienia własnych racji. Ci Łowcy, którzy nie chcą wdawać się w konflikt z prawem wydostają się poza mury i żyją, najczęściej, na terenach Edenu, zdani na własne umiejętności. Większość jednak zostaje, utwierdzona w przekonaniu, że to ich jedyne powołanie. Uwaga! Mimo, iż Łowcy zwykle działają w pojedynkę (rzadziej w parach lub grupach) są jak jedna, rosnąca w siłę familia. Każdy z Łowców posiada identyfikator, który umożliwia wejście do podziemnych schronów, gdzie mogą skorzystać z pomocy tamtejszych medyków, sięgnąć po radę itp. Łowcy posiadają również przywódcę i podległych mu „stróży prawa”, którzy w razie problemów z pojedynczą jednostką, eliminują ją. Dodajmy również, że każdy może działać na swoją rękę, nie słuchając się dowódcy, ale ich czyny wciąż obserwowane są przez w/w przywódcę.
◦ Średnia długość życia: dożywają 300 lat. ◦ Możliwość posiadania mocy: nie; wyjątek stanowią artefakty. ◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: zerowe. „Czerwinka” neutralizuje działanie Wirusa X. ◦ Zamieszkanie: głównie Świat-3; ale niewielka liczba łowców przeniosła się poza tereny miasta (głównie w celach znalezienia wsparcia). ◦ Bonus: zwiększona tężyzna (podniesiona sprawność fizyczna: zręczność, szybkość, siła etc.); umiejętność posługiwania się wybraną bronią (palną lub białą) na poziomie perfekcyjnym; zwiększona regeneracja ciała.
✖ INFORMACJE DODATKOWE ◦ Często są to osoby, które wróciły z „Zewnątrz”, którym udało się uciec z lochów itp. ◦ Są prześladowani w bardzo brutalny sposób. ◦ Przeciwstawiają się Władzy. ◦ Żyją głównie w podziemiach lub kanałach (pod Miastem-3). ◦ By stać się łowcą należy przejść niebezpieczny dla życia rytuał. ◦ Łowcy z własnej woli pozbyli się przepustek. Uwaga! Jednostka nie posiadająca przepustki i złapana przez Władzę może zostać automatycznie pojmana! ◦ Każdy z nich posiada czerwone oczy (skutek uboczny „Czerwinki”).
wymordowany Dawno, dawno temu byli sobie ludzie. Ich człowieczeństwo zostało jednak wyeliminowane za sprawą rozsiewających się katastrof. Niewielka ilość osób miała to złudne szczęście otrzymać drugą szansę od Kreatora. W niektórych zakątkach, przed plagami, rozwinął się wirus, dzięki któremu, martwi są tylko trochę mniej martwi niż w encyklopedycznym tego słowa znaczeniu. Epidemia omiotła 10% zmarłego społeczeństwa, zmieniając ludzi w istne potwory o dodatkowych kończynach, olbrzymim wzroście czy rozrośnięciu się danego organu. Traktowani najgorzej ze wszystkich, w razie sprzeciwienia się władzy poddani natychmiastowej likwidacji. Jest to najbardziej udziwniona, niezidentyfikowana rasa, którą trudno zakwalifikować do jednego wora. Różnorodność jaka pojawia się u przedstawicieli zmutowanych jest na tyle obszerna, że naprawdę źle znosi się przyjęcie ich. Dawniej jako ludzie, zostali dotknięci epidemią wirusa „X”, która w bardzo dotkliwy sposób wywołała u nich widoczne mutacje. Niektórzy, poprzez przebywanie w tym czasie w towarzystwie zwierząt zostali – na chłopski rozum - „zmieszani” z nimi. Władze szydzą, że ludzie zjedli zwierzęta przejmując w większości ich umiejętności, zachowanie i wygląd. W gruncie rzeczy różnie bywa, bo i ploty rozniosły się po całym świecie trąc zażarcie prawdę i udziwniając ją w wielu miejscach do tego stopnia, że z czasem nikt już nie wie jak naprawdę to było. Ich wygląd, to charakterystyczne elementy nie będące normalną częścią, „dość” szczególnie rzucające się w oczy. Ręka rozrosła się do metra? Norma. Dodatkowa para oczu z tyłu głowy? Hłee. Aha, mówisz, że ci ogon wyrósł w miejscu.. gdzie bynajmniej być go nie powinno? Daj spokój, tamtego rozerwało na kawałki, a ty histeryzujesz jak panienka wrzucona w grono rozwścieczonych bestii! Znaczna część tej rasy to zmiksowanie człowieka ze zwierzęciem albo.. dwoma czy trzema, pięcioma, piętnastoma, w zależności od tego jak ciało przyjęło wirusa i co się z nim później działo. Każdy włos psa w ustach mógł być przyczyną niemiłych konsekwencji, a gdy kociak cię zadrapie, licz się z tym, że na następny dzień będziesz miauczał jak zaklęty. Teraz, gdy ktoś krzyknie „Cholera, chyba widziałem wilkołaka” wiadomym będzie, że to jakiś wymordowany szaleniec na odstrzał.
◦ Średnia długość życia: - ◦ Możliwość posiadania mocy: tak* ◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: zarażeni. ◦ Zamieszkanie: Desperacja. Niewielka garstka Wymordowanych przesiedliła się do Edenu, a ilość osób, które zadomowiły się w Świecie-3 można wyliczyć na palcach jednej ręki (dosłownie). ◦ Bonus: zwiększona tężyzna (podniesiona sprawność fizyczna; zręczność, szybkość, siła etc.); wyostrzone zmysły; zwiększona czujność; biokineza na niezaawansowanym poziomie, umożliwiająca niewielkie zmiany w kodzie DNA. Uwaga! Biokineza ogranicza się do zmiany w dane zwierzę (/ zwierzopodobne coś). Jedno. Ew. mniejsze zmiany, które muszą być opisane w karcie postaci. Albo jedno, albo drugie! * Moce związane z ciałem. Dostępne są wszelakie trucizny w kłach/szponach, pancerze, skrzydła itp. Do takich mocy nie zalicza się np. pirokineza (władza nad ogniem), hydrokineza (władza nad wodą), telekineza, telepatia, itp.
✖ INFORMACJE DODATKOWE ◦ Prześladowani w bardzo brutalny sposób. ◦ W zastraszającym tempie kończą im się wszelakie materiały, potrzebne do życia (w tym woda pitna). ◦ U większości wystąpiło całkowite zdziczenie. ◦ Płodność jest w tym przypadku kwestią dość niezgrabną, bo o ile - owszem - strona żeńska jest w stanie zajść w ciążę, to płód przestaje się rozwijać zaraz po urodzeniu (będzie żyć nadal, jako wieczny noworodek). Z tego powodu rodzice zwykle uśmiercają dziecko, nie widząc sensu jego istnienia. Są jednak wyjątki! Niektóre dzieci rozwijają się stosunkowo sprawnie, rosną, rozwijają się fizycznie i psychicznie. Jest to zależne od % zarażenia się wirusem X u rodziców. Im wyższe, tym mniejsze prawdopodobieństwo. ◦ Uwaga! Należy pamiętać, że ubrania nie materializują się na Wymordowanym, gdy ponownie przybiera postać człowieka. Po przemianie postać jest naga! |
| | | Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Re: REGULAMIN Czw Kwi 30, 2015 11:13 pm | |
|
sposoby przemian Poniżej znajdują się wszystkie możliwe przemiany. Nie ma innych kombinacji (np. przemiana wymordowanego w anioła itp.)! ✖ Przemiana człowieka w wymordowanegoDokładny opis w tym temacie. ✖ Przemiana człowieka w łowcęAby stać się Łowcą trzeba przejść niezbyt skomplikowany proces, wszczepienia w siebie specjalnego wirusa, zwanego „Czerwinką”. Jest to mały robaczek o ostrych odnóżach, który czując pod sobą pulsującą krew w żyłach wczepia się w skórę, a potem wdrapuje w nią i miesza w kodzie DNA. Proces ten dla człowieka jest bardzo bolesny, większość zresztą go nie przeżywa. Pozostała część, po zakończeniu, zmuszona jest do usunięcia z organizmu wirusa, poprzez dostanie antybiotyku. W innym przypadku ciało zdane jest na zbyt szybki przebieg mutacji, co skutkuje śmiercią w męczarniach. Łowcy bardzo sceptycznie podchodzą do nowych członków. Zwykle sami takowych wybierają (po uprzednim upewnieniu się co do nienawiści do Władzy), rzadziej jest to zrządzenie losu. Czerwinka jest wynalezionym gatunkiem owada, stworzonym przez pierwszego rewolucjonistę. Istnieje pogłoska, że dawniej były to żywe stworzenia, które objęła epidemia wirusa X, a one same zostały nosicielami choroby. Nikt jednak tego nie dowiódł. Ponadto nikt nigdzie indziej nie widział tego gatunku. ✖ Przemiana człowieka w aniołaW budowie. Za utrudnienia przepraszamy. |
| | | Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Re: REGULAMIN Czw Kwi 30, 2015 11:21 pm | |
|
Z czym wiąże się bycie przywódcą? Ważne zasady i informacje: ✖ Każdy przywódca musi napisać porządną historię postaci lub wcześniej wyróżnić się na fabule. ✖ Po otrzymaniu rangi, to od przywódcy zależy działalność danej grupy. Nie ma się co bać, naprawdę. To przyjemna fucha. Można karać, nagradzać, degradować i awansować, wysyłać swoich sprzymierzeńców, zawierać pakty i zrywać sojusze. Jeżeli przywódca nie sprawdza się w swojej roli, administracja ma możliwość usunięcia go z pozycji. ✖ Przywódca otrzymuje moderatora do danego forum (subforum) z siedzibą organizacji. ✖ Zaraz po otrzymaniu stanowiska przywódcy najlepiej pozakładać tematy w miejscu organizacji. Wszystko, co wydaje się wam stosowne i na miejscu. Możecie stworzyć nawet swój własny mini-system, do którego niżej postawieni członkowie będą musieli się dostosować. ✖ Przywódca ma możliwość dodawana rang, po uprzednim skontaktowaniu się z administracją, w celu ewentualnej korekty błędów lub niejasności. Ponadto przywódca może dowolnie modyfikować opis grupy, dodawać mu nowe cele itp. ✖ Przywódca posiada zgodę na wszelakie modyfikacje i działania, nie wykraczające poza jego możliwości (np. organizacja S.SPEC może wysłać wojska w celach bitewnych na tereny Desperacji; Zarządca więzienia ma prawo przenieść ewentualnego więźnia do sali tortur, DOGS może włamać się do Świata-3 itp.)
spis aktualnych przywódców ✖ Archanioł: brak.
✖ Dyktatorzy: Cronus; Niji.
✖ Głównodowodzący: Ash.
✖ Przywódca: Yuu.
✖ Pradawny: brak. Aktualne obowiązku przywódcy pełni Sirion.
✖ Wilczur: Growlithe.
✖ Prorok: Taihen Shi.
obowiązki ✖ Aktywność na forum (szczególnie fabularna). ✖ Nadzorowanie tematów w dziale z siedzibą organizacji. Przywódca ma możliwość podzielenia się obowiązkami z innymi członkami grupy, ale to on będzie ponosić ewentualne konsekwencje. ✖ Każdy przywódca automatycznie zostaje Mistrzem Gry dla członków swojej organizacji! Oznacza to, że może im przeprowadzać wszelakie misje.
NPC - dodatek dla przywódców Każdy przywódca otrzymuje 10 NPC, czyli dziesięć jednostek, którymi może kierować wedle swojego własnego widzimisię. Ponadto ma możliwość ustalenia jednej umiejętności dla wszystkich NPC, którą ci będą się wyróżniać.
✖ Archanioł: → do ustalenia.
✖ Dyktator (Cronus): → do ustalenia.
✖ Dyktator (Niji): → do ustalenia.
✖ Przywódca: → do ustalenia.
✖ Pradawny: → do ustalenia.
✖ Wilczur (Growlithe): → 10 kundli; umiejętność: zwiększona szybkość.
✖ Prorok: → 10 kobiet w czarnych płaszczach; umiejętność: szermierka. Większość z nich została oszpecona: blizny na twarzach, szyi i dekolcie świadczą o ciężkich przeżyciach w młodości. Właśnie dlatego część z nich nosi maski, inne stosują wyrazisty makijaż, żeby nadać sobie jeszcze bardziej groteskowy wygląd. U boku każdej wisi broń biała, poczynając od mieczy, kończąc na szablach, rapierach czy nożach do rzucania.
artefakty - dodatek dla przywódców W dniu zostania przywódcą, postać otrzymuje honorowe artefakty, które są silniejsze od artefaktów posiadanych przez innych użytkowników (posiadających niższe stanowiska). Przedmiot przekazywany jest z przywódcy na przywódcę i symbolizuje władzę.
✖ Archanioł: → Bransoleta z mocą sanktuarium. Artefakt umożliwia całkowite wyleczenie dwóch jednostek na turę, uwzględniając w tym poważne rany, połamania oraz choroby. Czas działania: 2 postacie na turę.
✖ Dyktatorzy: → Sygnet z logiem M-3/S.SPEC. Umożliwia modyfikację wspomnień. Czas działania: 1 postać na turę. → Sygnet z logiem M-3/S.SPEC. Umożliwia kontrolę strachu. Czas działania: 3 posty akcji, 4 przerwy. → Sygnet z logiem M-3/S.SPEC. Umożliwia wymuszenie prawdomówności. Czas działania: 3 posty, 4 przerwy.
✖ Głównodowodzący/-a: → Sygnet z logiem M-3/S.SPEC. Artefakt chroni postać przed atakami psychicznymi (zaliczać w to również ofensywę innych przywódców!). Czas działania: nieograniczony.
✖ Przywódca: → Kusza posiadająca bełty naprowadzane za pomocą krwi. Kusza z bełtami, które po umoczeniu w czyjejś krwi bezbłędnie w niego trafią. Cel nie ma możliwości uniknięcia silnego ciosu.
✖ Pradawny: → Amulet w kształcie smoka, dający pełną ochronę przed atakami. Biorąc pod uwagę brzmienie nazwy: Amulet-Insygnia Smoka, który w momencie użycia sprawia że właściciel zostaje pokryty twardymi, niemal smoczymi łuskami, zdolnymi do odparcia większości ataków magicznych i fizycznych przez określony czas. Czas działania: 3 posty akcji, 4 przerwy.
✖ Wilczur: → Rękawica, która sprawia, że wszystkie zwierzęta/istoty biologiczne w okolicy czują niechęć do ofiary i będą atakować. Przywódca psiej sfory posiada porwaną, skórzaną rękawicę z symbolem psa nań, która uderzając w dany cel naznacza go jako "wróg", powodując iż wszelkie istoty posługujące się niższymi instynktami (zwierzęta, a także zezwierzęceni Wymordowani), oraz w mniejszym stopniu ludzie i im podobni trafiony cel uznają za publicznego wroga numer jeden. Zaczyna się na wykopywaniu go na zbity pysk gdy prosi o pomoc, a prowadzi do bezpośredniej chęci uśmiercenia go. Czas działania: 3 posty akcji, 4 przerwy.
✖ Prorok: → Płaszcz, dająca moc perswazji. Po założeniu płaszczu, prorok zyskuje niebywałą umiejętność skupiania na siebie cudzej atencji. Ponadto jego słowa trafiają do słuchaczy w tak dużym stopniu, że ci - nie zastanawiając się nawet nad konsekwencjami - zdolni są do wykonywania jego poleceń. Czas działania: 3 posty, 4 przerwy.
Uwaga! Jeśli przywódca posiada artefakt wpływający na psychikę postaci, a użytkownik ma moc blokady umysłu, przywódcy udaje się wpłynąć na bohatera! Czas działania zredukowany jest wtedy do dwóch postów działania. |
| | | Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Re: REGULAMIN Czw Kwi 30, 2015 11:30 pm | |
| grupy UWAGA! Każdy przywódca danej organizacji ma obowiązek pozakładać tematy w siedzibach! Dodatkowo to on ustala panujące zasady i zarządza swoimi „podopiecznymi”. Ma prawo awansować kogoś, degradować, nagradzać i karać. Na dobrą sprawę należy pamiętać, że przywódca MOŻE zmieniać i modyfikować cele, czy ogólny koncept danej organizacji! Dodatkowo w każdej siedzibie powinien znaleźć się temat z listą osób, które należą do organizacji, funkcji, obowiązkach itp.!
UWAGA cz.2! Jeśli masz pomysł na jakąś organizację, stowarzyszenie, gang czy cokolwiek innego, co mogłoby wprowadzić kolejną szczyptę pikanterii do fabuły - napisz o tym w propozycjach, rozważymy twój pomysł, a gdy wszystko będzie w porządku, zostanie on wprowadzony.
organizacja S.SPEC (władza) Despotyczna władza, sprawująca swą pieczę nad Miastem-3. Ich zasady są surowe i nieprzestrzeganie ich kończy się wygnaniem delikwenta lub - w przypadku szczególnego zagrożenia dla organizacji - wyeliminowania go, od czego zresztą Władza posiada własne wojsko. O ile to bez mrugnięcia okiem pójdzie na wojnę, o tyle samo S.SPEC nie ruszy się specjalnie w celach rozruszania kości. Siedzą w papierkowej robocie, wyjeżdżają na delegacje, sprawdzają stan ogólny miasta i wydają rozkazy. Od tego tutaj są.
◦ Zrzeszani: ludzie, androidy (jako służba). ◦ Cel: władza nad M-3; wydawanie rozkazów wojsku; eliminacja zagrożenia (głównie wymordowanych i łowców).
◦ Pełni najwyższą Władzę w Świecie-3. ◦ Wrogo nastawieni do Wymordowanych i Łowców, sceptycznie do aniołów. ◦ Delikatnie rzecz ujmując mydlą oczka każdego obywatela. ◦ Z organizacji nie można wystąpić, a przeciwstawianie się jej ma swój nieciekawy (śmiertelny) finał.
organizacja S.SPEC (wojsko) Nic tu wyjaśniać (raczej) nie trzeba. Ot, wyjątkowo wysportowani, wierni jak mohery Kaczyńskiemu oddziały, gotowe popełnić samobójstwo, gdyby ktoś z „góry” akurat sobie tego zażyczył. Absolutnie nie można ich nazwać półgłówkami, bo i nierzadko tak się o nich przecież myśli. To inteligentni ludzie, którzy jednak swój honor i lojalność... wysuwają ponad wszystko. Większość z nich nie jest zresztą uświadomiona, że robi źle. Ot, od dziecka uczyli się fechtunku, uzbrajali się w cierpliwość, uczęszczali w wyczerpujących treningach. Tyle lat przeznaczonych kłamliwym ideom, wiecznie wspaniałego, rozwijającego się, niebiańskiego miasta.
◦ Zrzeszani: ludzie, androidy (jako służba). ◦ Cel: unormowanie sytuacji poza terenami M-3; eliminacja wymordowanych; walka z łowcami.
◦ Wrogo nastawieni do wymordowanych i łowców, sceptycznie do aniołów. ◦ Podlegli Władzy.
Łowcy Organizacja mająca swoją siedzibę pod ziemią, tuż pod Miastem-3. O dziwo, wroga im organizacja S.SPEC dotychczas nie zorientowała się, gdzie tak właściwie jest ich schronienie, a już z pewnością nie dotarły do nich informacje o wszystkim, co Łowcy tam sobie zorganizowali; od ciasnych (ale własnych!) mieszkalnych pokoi, po pomieszczenia nawigacyjne, medyczne, informacyjne, mieści się tam też wiele magazynów i spichlerzy. Wszystko pod okiem przywódcy i paru zaufanych mu osób.
◦ Zrzeszani: Łowcy; ludzie; wymordowani (Opętani/Nosiciele); androidy. ◦ Cel: Przeciwstawiają się rządom organizacji S.SPEC.
◦ Ich siedziba znajduje się w podziemiach. ◦ Wrogo nastawieni do organizacji S.SPEC i wojska, raczej sceptycznie do zwykłych obywateli. Przyjaźni (acz ostrożni) wobec wymordowanych i aniołów.
gang DOGS Nazwa pasuje jak ulał, wszak każdy członek zachowuje się jak wygłodniała bestia na łańcuchu. O ile, owszem, posiadają swojego przywódcę, tak upilnowanie ich graniczy niemalże z cudem i zwykle trzeba do tego użyć nie perswazji dyplomaty, a siły tyrana. To takie małe łobuziaki, które zażarcie walczą o przetrwanie. Pragną jedzenia? Więc zdobędą jedzenie, napadając na swoich lub włamując się do Miasta-3 i obrabiając tamtejsze magazyny. Zawsze w centrum największych zamieszek, a i nierzadko będąc ich przyczyną. O dziwo w oczach mieszkańców Desperacji prezentują się nader przyzwoicie. Być może nie są czystymi Aniołami, ale traktuje się ich jako bohaterów, którzy walczą o wolność dla pozostałych. Prawda? No, trzeba by się nad tym nieco zastanowić, ale na dobrą sprawę, gdy już zdobędą jakiś łup, to czasem się nawet podzielą... oczywiście, za odpowiednią cenę.
◦ Zrzeszani: bez ograniczeń. ◦ Cel: głównie zdobywanie zapasów potrzebnych do przeżycia (kradzież); mieszanie w rządach S.SPEC`u; pośrednio chęć zdobycia władzy.
◦ Działają na terenie Desperacji, coraz częściej również Edenu. Do Miasta-3 przedzierają się nieliczne jednostki. ◦ Ich siedziba znajduje się w Desperacji, w podziemnych norach. ◦ Wrogo nastawieni do organizacji S.SPEC i wojska, raczej sceptycznie do zwykłych obywateli. Przyjaźni (acz ostrożni) wobec Łowców i aniołów.
Drug-on Silna grupa neutralnych, aczkolwiek zdradzieckich szumowin, które za kasę lub inne wymagające życzenia (prowiant, ekwipunek) są w stanie własną matkę zamordować. Cenią sobie własne towarzystwo, w którym czują się - o dziwo - bardzo bezpiecznie. Pierwsza zasada wszak brzmi, by brać zlecenia na kogokolwiek, byle nie na swoich. Często też działają w parach lub małych grupkach, by dokonać celu. A są w stanie zrobić naprawdę wiele: od wyeliminowania danej jednostki, po zdobycie informacji, na wszelakich udziwnieniach kończąc. Mimo, iż nie można się po nich spodziewać lojalności i tak są stale wynajmowani.
◦ Zrzeszani: bez ograniczeń. ◦ Cel: zależy jak leży. Kto da więcej, ten i cel ustanowi.
◦ Działają na wszystkich płaszczyznach. ◦ Ich siedziba znajduje się w Desperacji, w starej ruderze. ◦ Neutralnie nastawieni do wszystkiego co żyje. Sceptycznie do zleceniodawcy.
Kościół Nowej Wiary Powstanie nowego zgrupowania religijnego było tylko kwestią czasu. Kościół Nowej Wiary szerzy słowa nowego boga, odkupiciela i zbawiciela – Ao. Odłam ten jest nieliczny, jednak bardzo szybko wzrasta w siły, wciągając w swe szeregi kolejnych członków. Nowy nurt religijny, aonizm, głosi, iż Szara Eminencja samego Boga postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i naprawić to co Bóg zniszczył. Nie interweniuje jednak w ludzkie istnienie, a jedynie podsyła wskazówki, wierząc, że ludzie są na tyle inteligentni, że je zrozumieją i się do nich zastosują. Nic dziwnego, że Kościół Nowej Wiary pozyskuje coraz więcej wiernych. Nagrodą, oprócz zbawienia i łaski Ao, są bowiem wszelakie uciechy dla ludzkiego ciała tutaj, na Ziemi. Aoniści są otwarci na praktycznie wszystkie rasy. Każdy członek ich kościoła posiada wytatuowany znak na wybranym przez siebie kawałku ciała.
◦ Zrzeszeni: wszyscy. ◦ Cel: szerzenie nowej wiary; wyplenienie wiary w starego boga; zdobycie władzy przy pomocy nowej religii.
◦ Działają na wszystkich płaszczyznach (unikając Edenu). ◦ Ich siedziba znajduje się w wydrążonej jaskini w górach Shi. ◦ Neutralnie nastawieni do wszystkiego, co żyje.
niezrzeszeni Tak bardzo nie ma sensownego opisu. To neutralne stworzenia, które absolutnie nie mieszają się w żaden konflikt. Fun fun fun. |
| | | Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Re: REGULAMIN Pią Maj 01, 2015 12:18 am | |
|
Kartę postaci piszemy samodzielnie! Można zakładać tematy z niedokończonymi kartami, ale należy się liczyć z tym, że sprawdzający w późniejszym terminie mogą się nie połapać, że temat został zedytowany. W takim przypadku należy poinformować upoważnione do sprawdzania osoby o dokończeniu. Zaakceptowane karty postaci nie będą otwierane w celu zmienienia mocy, rasy, rangi i umiejętności! Z tego też powodu poważnie zastanów się nad zarysem postaci, aby później nie było fochów rzucanych na prawo i lewo jak kule armatnie. [/color]
kod - Spoiler:
- Kod:
-
[b]Godność:[/b] [b]Pseudonim:[/b] [b]Płeć:[/b] [b]Wiek:[/b] [b]Orientacja:[/b] [b]Zawód:[/b] [b]Miejsce zamieszkania:[/b]
[b]Organizacja:[/b] [b]Stanowisko:[/b] [b]Rasa:[/b] [b]Ranga:[/b]
[b]Moce (/artefakty/technologia):[/b] [b]Umiejętności:[/b] [b]Słabości:[/b]
[b]Wygląd zewnętrzny:[/b] [b]Charakter:[/b]
[b]Historia:[/b]
[b]Dodatkowe:[/b]
objaśnienie pól ✖ Godność.Imię i nazwisko postaci. Od wszystkich Benków Iksińskich po wszelakich Sakamoto Sue. Należy jednak pamiętać, że akcja dzieje się na terenach dawnej Japonii, toteż preferujemy godność japońską. ✖ Pseudonim.Nick, ksywka postaci. Od Mruczków, po Rudych, na Nocnych Aniołach kończąc. ✖ Płeć.Mężczyzna, kobieta, nieokreślona. ✖ Wiek.Wiek naszej postaci. W przypadku, kiedy ma ona ileś-tam-tysięcy-miliardów-lat, należy podać również wiek wizualny. ✖ Orientacja seksualna.Heteroseksualizm, homoseksualizm, biseksualizm, panseksualizm itp. Full tolerancyjni jesteśmy. ✖ Zawód.Profesja jaką zajmuje się postać. Od razu zaznaczam, że kwestii mafii w Świecie-3 jako takiej nie ma... ale na siłę również można to gdzieś umieścić (niewielka garstka rewolucjonistów, którzy nie dołączyli do Łowców itp.). Zaś na terenach Desperacji próżno szukać biurokratów, posiadających linię połączonych ze sobą komputerów. Tam w ogóle na dźwięk słowa „prąd” pojawia się pytajnik nad głową. ✖ Miejsce zamieszkania.Można podać nawet dokładne namiary (dzielnica itp.), ale wymagane jest uściślenie co do tego, czy postać mieszka w Mieście-3, na terenach Edenu lub Desperacji. ✖ Organizacja.DOGS, Drug-On, Łowcy, Kościół Nowej Wiary lub S.SPEC. Reszta trafia do grupy „neutralnych”. Naturalnie do organizacji można dołączyć w trakcie gry, a i nikt nie będzie bić kijem, jeżeli w połowie fabuły przejdziemy na stronę wroga itp. Ziemia to okrutny świat, gdzie nie ma czasu na łzy żalu. ✖ Stanowisko.Stanowisko w organizacji. Spis dostępnych stanowisk TUTAJ. ✖ Rasa.Jedna z wybranych z TEGO tematu. Można wcielić się w androida, człowieka, łowcę, wymordowanego lub anioła. ✖ Ranga.Rangi wypisane są w TYM temacie. ✖ Moce/artefakty/technologie.Liczba dostępnych mocy na start dla: 1. Anioła: dwie, własne moce/artefakty/technologie + bonusy (1 moc dodatkowa - koniecznie żywioł; posiadanie białych skrzydeł umożliwiających lot (niektórzy!) - moc obejmuje również chowanie ich (dematerializację);) 2. Łowcy (rasa, a nie organizacja!): dwa artefakty/technologie + bonusy (zwiększona regeneracja ciała) 3. Androida: do wyboru: 1 bonus technologiczny + 1 artefakt lub 2 bonusy technologiczne, bez artefaktu – zakaz posiadania dwóch artefaktów. 4. Wymordowanego: dwie moce związane z ciałem (fizycznością) + bonusy (biokineza na niezaawansowanym poziomie, umożliwiająca niewielkie zmiany w kodzie DNA) 5. Człowieka: 2 technologie (tylko dla członków wojska/S.SPEC) UWAGA!1. Można wymienić moc/artefakt/sprzęt technologiczny na bestię! (jeden artefakt/moc = jedna bestia!) 2. Można wymienić moc na artefakt/sprzęt technologiczny. 3. Można wymienić sprzęt technologiczny na artefakt. 4. Wymordowani posiadają tylko moce związane z fizycznością (np. trucizny w kłach/szponach, pancerze, skrzydła). Do takich mocy nie zalicza się np. pirokineza. 5. Ze spisów (bestiariusz/artefakty/technologie) można wybierać na start tylko z poziomu łatwego lub średniego. Trudny jest możliwy do zdobycia wyłącznie na misjach. Każdy użytkownik ma obowiązek opisać swoje moce w karcie, zawierając tam: to, na czym polega, zakres mocy (na ile postać może sobie pozwolić), a także skutki uboczne jej nadużywania.✖ Umiejętności.Wszystko co potrafi nasza postać i nie jest to związane z „magią”. Od cudownego podrzucania naleśników na patelni, po wymachiwanie sztyletem w sposób, w jaki każdy siepacz by się za głowę złapał, na tresurze owczarków niemieckich kończąc. Liczba umiejętności na start dla: 1. Anioła: trzy umiejętności + bonusy (zwiększona zwinność, szybkość) 2. Łowcy (rasa, a nie organizacja!): trzy umiejętności + bonusy (zwiększona tężyzna; umiejętność posługiwania się wybraną bronią (palną lub białą) na poziomie perfekcyjnym) 3. Androida: trzy umiejętności 4. Wymordowanego: trzy umiejętności + bonusy (zwiększona tężyzna; wyostrzone zmysły; zwiększona czujność) 5. Człowieka: pięć umiejętności. ✖ Słabości.Każdy musi posiadać co najmniej 2 słabości, które pozwalają na pokonanie/osłabienie go w walce. Nie będą tu zaliczane żadne „kocha słodycze, więc można go nimi szczuć”. To ma być coś konkretnego. ✖ Wygląd zewnętrzny.Należy umieścić wzmiankę o wzroście i wadzę, najlepiej podając odpowiednie wartości. Ponadto określić długość i kolor włosów, barwę tęczówek, odcień skóry i wszelakie udziwnienia, o jakich się Matce Naturze nie śniło (zwykle w przypadku Wymordowanych). Nie ma wymaganego minimum co do ilości zdań w tej rubryce, ale postarajcie się. Dwie minuty w przód czy w tył nikogo jeszcze nie zbawiły (paru pierwszoplanowych bohaterów anime i filmów się nie liczy). ✖ Charakter.Czyli jak zachowuje się nasza postać. Jest wesołym, ale kapryśnym typem dzieciaka, czy to jednak typowy „miły chłopak z sąsiedztwa”? A może „Szatan-samo-zło-spod-siódemki”? Tak jak w przypadku wyglądu nie ma tu wymaganego minimum, ale posiedzieć nad rubryką i doszlifować własną postać to naprawdę nie grzech. ✖ Historia.Pole niewymagane. ✖ Dodatkowe informacje.Wszystko, co nie przypasowało do wyżej wymienionych rubryk. Dziwne fetysze? Postać jest obrzydliwie bogata? Ma brata-bliźniaka? Jest transem? Ma psa, kota i małego żółwia? Wszelakie ciekawostki mile widziane.
Naturalnie nie trzeba ściśle przestrzegać kodu. Można bawić się BBCode, zmieniać kolejność itp. Jedyny warunek jest taki, aby wszystko co zostało wyżej wymienione, zostało uwzględnione w karcie postaci!
UWAGA! Jeśli wstawiasz niedokończoną kartę postaci w tytule umieść słowo „budowa”, które usuniesz po uzupełnieniu tematu i skończeniu kp. |
| | | Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Re: REGULAMIN Pią Maj 01, 2015 12:35 am | |
|
zmiany na forum Ból mocny. Jak pewnie zauważyliście, na forum pojawiła się nowa szata graficzna. Tym razem zaryzykowaliśmy i... użyliśmy kolorów. Było ciężko, bo do ostatniego momentu zakładaliśmy, że znów postawimy na szarości (i ewentualnie jakiś kolorowy akcent). No dobra. Bez zrzucania winy na barki Take. To ja się upierałem przy szarościach i to ja złamałem ciążącą na mnie klątwę. Dobrze czy źle ─ ocenę pozostawiamy wam.
ZMIANY: ✖ Szata graficzna to pierwszy krok. Drugim jest przemodelowanie tematów w Kompendium, głównie po to, aby je rozjaśnić. Niektóre z nich zostały już poddane całkowitej edycji. Reszta niecierpliwie czeka w kolejce ciągnącej się aż po Wyspy Bergamuta. Damy radę, panowie. ✖ Zmianom poddane zostaną również rangi, dlatego jeśli komuś nagle i niespodziewanie zniknie ranga z profilu, to od razu mówię: odłóż nóż i odstaw na miejsce ten karabin. Wszystko jest w trakcie robót. Musimy je uporządkować, bo syf się straszny zrobił. |: ✖ Co do rang: level E został zmieniony na poziom E. Skoro wszystkie nazwy są po polsku, to tego się trzymajmy.
Gdybyście dostrzegli jakieś błędy, nieścisłości, problemy itp. zgłaszajcie je w temacie lub do któregoś z adminów. |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: REGULAMIN | |
| |
| | | |
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|