|
|
|
| stara forma, z poprawkami | |
| Autor | Wiadomość |
---|
Blight
Liczba postów : 10 Join date : 10/09/2015
| Temat: stara forma, z poprawkami Czw Wrz 10, 2015 10:02 pm | |
|
Spis technologii
Poniżej znajduje się spis technologii istniejącej na forum. Tworząc kartę, użytkownik ma prawo skorzystać z tego spisu, kiedy brak mu pomysłu na własny dodatek technologiczny – przy takim wyborze ma prawo do skorzystania z broni/urządzeń/pojazdów łatwego poziomu zdobycia, a pozostałe poziomy dostępne są jedynie poprzez uczestnictwo w misji lub wydarzenia prowadzonego przez MG. Jeżeli macie pomysły na wzbogacenie spisu, zajrzyjcie do tego tematu.
✕ BRONIE ✕◦ POZIOM ZDOBYCIA – ŁATWY ◦■ Nazwa: Orion Rifle. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 2/20 → Blight, Kaukaz■ Opis: Orion Rifle to nowoczesna broń laserowa, strzelająca seriami. Najczęściej korzystają z niej żołnierze frontowi S.SPEC, u innych jednostek jest zdecydowanie mniej popularna. Pojemność magazynku tego karabinu to 30 nabojów, w których zamiast prochu strzelniczego zastosowano płynną substancję wybuchową. Ważący 2 kg Orion Rifle ma wbudowany celownik optyczny z noktowizorem, znacznie ułatwiającym użytkowanie w ciemnościach. ■ Zastosowanie: Broń dystansowa. ■ Ograniczenia: Po zużyciu magazynku i włożeniu drugiego należy odczekać 20 sekund zanim zacznie się znów strzelać – inaczej broń się przegrzeje; czasem może się zacinać. Wiązki lasera odbijają się od powierzchni zwierciadlanych, nie czyniąc im szkody. ■ Inne: ◦ Wyprodukowany przez „Cliffhard&Blake Weapons”. ■ Nazwa: Karabin szturmowy „NEPTUN-P1”. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 1/18 → Akito■ Opis: Bronie palne z serii „NEPTUN” zostały utworzone na bazie najnowszej technologii, która łączy w sobie lekkość, poręczność i skuteczność działania. Karabin szturmowy „NEPTUN-P1” jest bronią zautomatyzowaną, strzelającą pociskami powlekanymi w momencie wystrzału specjalnym płynem wzmacniającym, który momentalnie twardnieje, nie zwiększając znacząco masy naboi. Dzięki temu obrażenia zadawane przez ten wysoce szybkostrzelny karabin są o wiele większe niż przy zastosowaniu normalnego typu. Zawiera magazynek 30-sto nabojowy oraz uniwersalną szynę montażową, dzięki której możliwe jest stosowanie celowników optycznych/noktowizyjnych, oświetlenia taktycznego lub laserowych wskaźników celu. Najczęściej wykorzystywane w wojsku S.SPEC. ■ Zastosowanie: Broń palna. ■ Ograniczenia: Wykorzystywany płyn również należy uzupełnić po każdych dwóch zużytych magazynkach, co wydłuża ogólny czas wymiany amunicji. Ze względu na „mechanizm powlekający” po każdym przeładowaniu magazynka należy odczekać 5 sekund, aby elektronika w broni się nie przegrzała. Czasami się zacina. ■ Inne:◦ Popularna i produkowana na szeroką skalę broń. ◦ Jedynym minusem finansowym jest cena „płynu powlekającego”. ◦ Możliwe jest używanie bez wzmocnienia naboi. ■ Nazwa: AIJT: ZN-7. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 2/8 → Kaukaz, Isei■ Opis: Standardem wyposażenia wojskowego jest, poza posiadaniem karabinu, broni dodatkowej, która w ekstremalnych przypadkach może uratować życie. Pistolety bowiem zawsze należały do broni prostych, idealnych od szybkiego dobycia po skończonej amunicji. Takiego samego zdania też był konstruktor broni Aijt, tworzący istne jednoręczne armaty. Takim pistoletem był właśnie ZN-7 strzelający pociskami .5-calowymi. Dodatkowo posiada specjalny system eliminacyjny wylatywanie wygenerowanego gazu przy strzale, bez którego odrzut był niemiłosiernie wysoki. Umożliwia to szybsze ponowne wymierzenie pistoletu po każdym oddanym strzale, a po przeszkoleniu nawet nie będzie potrzebowało się przerwy pomiędzy wduszeniem spustu. Magazynek załadowany jest 15-stoma nabojami przebijającymi się bez najmniejszego problemu przez kevlarowe kamizelki kuloodporne. Ze względu na dość niską pojemność, bronią można strzelać jedynie w trybie pół-automatycznym, co oznacza, że pocisk wystrzeli tylko raz przy naciśnięciu spustu. Oczywiście posiada blokadę spustu. Broń wyposażona jest w górną szynę montażową, umożliwiającą instalacje modułów takich jak celownik optyczny lub holograficzny. Niestety, nie posiada szyny dolnej, uniemożliwiając instalacje takich rzeczy, jak taktyczna latarka. ■ Zastosowanie: Broń palna/dodatkowa. ■ Ograniczenia: Brak posiadanej szyny montażowej na dolnej części lufy, która jest zastąpiona przez magazynek. Brak trybu automatycznego. Nie działa pod wodą, a piach może bywać dla niej problematyczny i uniemożliwić dalszego strzelania. ■ Inne:◦ Brak. ■ Nazwa: Sztylet elektryczny „LECTRA”. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 4/6 → Proto, Berenika, Ursegor, Sleipnir■ Opis: Sztylety zawsze były, są i będą jednymi z najbardziej zaufanych przyjaciół każdej szanującej się istoty. Nic nie uspokaja tak bardzo, jak uczucie chłodnej stali gładko wślizgującej się między żebra przeciwnika, albo spokojnie rozcinającej mu tchawicę. Szczególnie, gdy są poręczne, składane i bardzo ostre. Ale zdarza się, że jakimś cudem przeciwnik nas zaskakuje nadal żyjąc i walcząc po śmiertelnym pchnięciu. Jak zapobiec takim nieprzyjemnym niespodziankom? Najlepiej zaopatrzyć się w naelektryzowany sztylet „LECTRA”, który z pewnością dopilnuje, aby popieszczona ładunkiem 500V osoba już drugi raz się nie podniosła. Broń jest poręczna i składana, przez co łatwo ją nosić w codziennym ekwipunku. Po rozłożeniu, z dolnej krawędzi głównego ostrza wysuwają się liczne kolce, które zapobiegają łatwemu wyślizgnięciu się broni z ciała ofiary. Chowają się po wciśnięciu odpowiedniej wajchy na gumowej rękojeści. ■ Zastosowanie: Broń biała/samoobrona. ■ Ograniczenia: Brak możliwości wyłączenia przepływu prądu w walce. Akumulator zasilający wystarczy na 30 minut ciągłej walki. Zagrożenie porażenia prądem (jeżeli użytkownik nie nosi nieprzewodzących prądu rękawic i złapie bezpośrednio za ostrze). ■ Inne: ◦ Ogólnodostępne. Średnio znane, ale z pewnością nie rzadkie. ◦ POZIOM ZDOBYCIA – ŚREDNI ◦■ Nazwa: Orion Sniper. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 3/10 → Rhyleih, Kaukaz, Alhena■ Opis: Używany przez wielu snajperów, Orion Sniper uważany jest za jeden z najlepszych i najskuteczniejszych karabinów snajperskich. Ta nowoczesna, zabójcza broń emituje śmiercionośne promienie MX-2 (laser dezintegracyjny). Po trafieniu w cel tworzy dziurę o średnicy 5 centymetrów. Waży 3,5 kg, posiada wbudowany celownik laserowy oraz optyczny z noktowizorem i czujnikiem ciepła. ■ Zastosowanie: Broń snajperska. ■ Ograniczenia: Po każdym strzale należy odczekać, aż akumulator się załaduje, co zajmuje około 30 sekund. ■ Inne: ◦ Wyprodukowany przez „Cliffhard&Blake Weapons”. ■ Nazwa: ARC-741. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 0/5 → ... ■ Opis: Kaliber 7.62. Magazynek wmontowany z przed uchwytem pistoletowym i spustem, pozwalający przechować 20 naboi. Konstrukcja w miarę ciężka. Nieco nieprzystosowana kolba pistoletowa do ramienia. Zatem, cóż różni tą broń od zwyczajnego kałasznikowa? Odpowiedź brzmi: odrzut. ARC-741 to broń wyspecjalizowana dla oddziałów Strzelców Wyborowych. Dzięki wmontowanej lunetce, pozwalającej na pięciokrotne i siedmiokrotne przybliżenie celu, idealnie nadaje się na podjęcie walki na średnim i dalekim dystansie. Dodatkowo, broń została wyposażona w specjalną technologie, zwącą się "Angelic Touch 2.0". Jest to technologia, która specjalnie pochłania jak największą część gazu prochowego, powodującego odrzut broni i wypuszcza go w odpowiednią stronę tak, aby po wystrzale, lufa pozostała w tym samym miejscu. Pozwala to na prowadzenie ciągłego ognia w jednym punkcie. Oczywiście, ARC-741 posiada dwa tryby ognia, automatyczny i pół-automatyczny jak i blokadę spustu. Trzeba, jak w przypadku wszelkich tego typu broni, przygotować ją do wystrzału poprzez odbezpieczenie spustu oraz załadowanie pierwszego pocisku do komory. ■ Zastosowanie: Walka na średni i daleki dystans na przestrzeni otwartej. ■ Ograniczenia: Przez technologie "Angelic Touch 2.0" nie można rozszerzyć magazynka czy dodać jakiekolwiek innej części do broni, która zwiększyła by jej ciężar bądź zmniejszyła. Wtedy owa technologia będzie działała wadliwie, zwiększając odrzut. Kalibracja technologii pod nowe dodatki wymaga sześciogodzinnych testów. Idąc tym tropem, gdy broń zostanie gdzieś uszkodzona, "Angelic Touch 2.0" również wymaga kalibracji bądź ogólnej naprawy broni. ■ Inne: ◦ Technologię "Angelic Touch 2.0" można wyłączyć za pomocą jednego przycisku. ■ Nazwa: Technologia wysokiej częstotliwości ostrzy. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 2/8 → Nemesis, Adaviena■ Opis: Jest to system jaki ma zostać powoli wdrążony do regularnego uzbrojenia S.SPEC. Na czym polega? Drobne "utechnicznienie" ostrzy za pomocą systemu "wysokiej wzęstotliwości" spowoduje iż ostrza za pomocą przycisku zostają wprawione w niesamowicie szybkie, niewielkie wibracje. Nie utrudniając walki, znacznie zwiększa potencjał nawet zwykłego noża bojowego. Powoduje, że staje się o wiele wytrzymalszy i znacznie bardziej niebezpieczny niż podstawowe ostrza, bez problemu silnym cięciem przełamując klingi mieczy czy katan. Na pozór bronie z tym systemem nie wyróżniają się niczym, poza niewielkim generatorem tuż przy ostrzu oraz małym przyciskiem na rękojeści. Po aktywacji systemu ostrza zostają objęte delikatnym poblaskiem odpowiednim dla modelu, a tylko istoty z bardzo wyczulonym wzrokiem zauważą wibracje ostrza. ■ Zastosowanie: Wzmocnienie wytrzymałości i potencjału cięcia ostrzy wszelakich. ■ Ograniczenia: Bateria generatora utrzymuje stan wysokiej częstotliwości 3-4 posty, po czym regeneruje się dwa posty. Średnio użyteczne pod wodą, choć zamoczone będzie dalej funkcjonowało bez problemu. ■ Inne:◦ Możliwe jest spersonalizowanie poblasku ostrza pod własne preferencje, przez co ostrza mogą się jarzyć w kolorze wybranym przez użytkownika. ◦ Dla S.SPEC poziom zdobycia to łatwy.■ Nazwa: Karabin szturmowy „NEPTUN-P2” z granatnikiem. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 1/10 → Haruki■ Opis: Bronie palne z serii „NEPTUN” zostały utworzone na bazie najnowszej technologii, która łączy w sobie lekkość, poręczność i skuteczność działania. Karabin szturmowy „NEPTUN-P2” jest podobnie jak „NEPTUN-P1” bronią zautomatyzowaną, strzelającą pociskami powlekanymi w momencie wystrzału specjalnym płynem wzmacniającym. Zawiera magazynek 37-mio nabojowy, granatnik podlufowy (mieści w sobie 4 granaty) oraz celownik optyczny z włączanym noktowizorem. Najczęściej wykorzystywane w wojsku S.SPEC. ■ Zastosowanie: Broń palna ■ Ograniczenia: Wykorzystywany płyn również należy uzupełnić co trzy przeładowania magazynka, wydłużając ogólny czas wymiany amunicji. Ze względu na „mechanizm powlekający” po każdym przeładowaniu magazynka należy odczekać 5 sekund, aby elektronika w broni się nie przegrzała. Czasami się zacina. Bardzo rzadko zdarza się zacięcie granatnika, które może skutkować wybuchem. ■ Inne: ◦ Minusem finansowym jest cena „płynu powlekającego” i granatów. ◦ Droższy od wersji P1. ◦ Możliwe jest używanie bez wzmocnienia naboi. ■ Nazwa: FCSG-11AB. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 1/5 → Isei■ Opis: Skoro obrzyn jest w stanie zrobić dziurę na wylot w czyimś brzuchu, nie trzeba dużej wyobraźni aby wiedzieć, że FCSG-11AB, zwącą się również STRZELBĄ AUTOMATYCZNĄ, jest wręcz mordercza na krótkich dystansach. Posiada dwa tryby strzelania. Pojedynczym pociskami oraz automatyczny. Ma również tryb blokady spustu. Duży magazynek o pojemności 23 pocisków. Technologia bullpup'a, czyli zamontowanie magazynka za chwytem pistoletowym i spustem, zmniejszając odrzut broni. FCSG-11AB można przygotować do strzelania w dwóch fazach, jak niemalże każdą broń. Wystarczy odbezpieczyć spust i wpakować pierwszy nabój do komory, który w tym wypadku działa za pośrednictwem przycisku. Ogólnie rama i wszelkie elementy mechaniczne broni są stworzone z wytrzymałego i dość ciężkiego tworzywa. ■ Zastosowanie: Broń palna na krótki i średni dystans do operacji w budynkach. ■ Ograniczenia: Zasięg broni jest mocno nastawiony na krótki dystans, a jego zwiększenie powoduje stanowcze pogorszenie celności. W przypadku walki na daleki dystans, broń praktycznie staje się bezskuteczna. Jako bronie, które wymagają wypuszczenia z siebie łusek, może czasem się zacinać, lecz jest to zminimalizowane do minimum. ■ Inne: ◦ Brak ■ Nazwa: CKWF -116 (CKWF - Ciężki Karabin Wsparcia Frontowego). ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 0/3 → ... ■ Opis: Relikt z ostatniej wojny, obecnie niezbyt poręczny przez fakt, że jest ciężki oraz mało mobilny. Wady te nadrabiają kaliber pocisku oraz szybkostrzelność, które powodują, że jest to zabawka zabójcza mimo upływu lat. 16 mm pociski, które są wypluwane z prędkością około 1010 na minutę, tworzą nawałnicę, która jest w stanie zakopać pod górą ołowiu niemal wszystko. Prócz rzecz jasna cięższych pancerzy. ■ Zastosowanie: Ciężkie wsparcie ogniowe ■ Ograniczenia: Istoty bez znacznie zwiększonej siły potrzebują stabilnego trójnogu by go używać. ■ Inne: ◦ Stara konstrukcja uwzględniała, że będzie wykorzystywana w każdych warunkach, piasek czy inny syf nie jest mu straszny, a prostota w budowie powoduje, że łatwo się go naprawia czy konserwuje. ◦ POZIOM ZDOBYCIA – TRUDNY ◦■ Nazwa: R1 „THUNDER”. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 0/5 → ... ■ Opis: Półautomatyczny shotgun plazmowy R1 „THUNDER” to bojowa broń palna strzelająca plazmowymi pociskami o wręcz destrukcyjnej sile. Strzelba ta powstała we współpracy z najambitniejszymi inżynierami S.SPEC’u, którzy postanowili postąpić krok dalej i wyjść poza schematy typowego oręża bitewnego. Mówiąc najprościej: jest to przypominającą dubeltówkę broń, posiadająca dwie komory „nabojowe” oraz dwie lufy ułożone równolegle obok siebie. Specjalnie skonstruowany w bardzo kompaktowy sposób magazynek plazmy mieści w sobie odpowiednią ilość gazu potrzebną do oddania łącznie 10 strzałów, które z bliskiej odległości doprowadzają do natychmiastowej śmierci przeciwnika poprzez: rozerwanie, spalenie, roztopienie, bądź (w ekstremalnych przypadkach) wyparowanie, a ze średniej odległości poważne uszkodzenia ciała. ■ Zastosowanie: Broń krótkiego zasięgu. ■ Ograniczenia: Broń na krótki/średni dystans. Po każdym oddanym strzale należy odczekać 5 sekund, aby system chłodzący zdążył ostudzić magazynek plazmy (w przypadku oddania strzału przy rozgrzanym magazynku broń może ulec autodestrukcji poprzez niekontrolowany wybuch plazmy w lufie). Trochę cięższa niż normalne strzelby. Droga amunicja ■ Inne: ◦ Shotgun R1 „THUNDER” był zaledwie jednym z wielu rodzajów broni jakie miały zostać utworzone w Projekcie „R”. Rząd przewidywał skonstruowanie, poza morderczym shotgun’em, również karabinu plazmowego, pistoletu, granatu i paru innych cudeniek. Niestety wraz ze zniknięciem Arthura Rhoneranger’a – głównego przewodniczącego i praojca projektu, wszystkie plany inżynieryjne wyjaśniające budowę i funkcjonowanie broni plazmowych zniknęły. ■ Nazwa: Ibis ESW (Experimental-Scharfschützen-Waffe) Modell 77. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 0/3 → ... ■ Opis: Najnowszy wynalazek naukowców i inżynierów M-5 który teraz dotarł do Miasta-3. Jest to jednostrzałowy, bezodrzutowy karabin snajperski typu bullpup bazujący na technologii elektromagnetycznej. Wykonany z kompozytów i nowego stopu wytrzymałych materiałów zwanego ceramitem, jest to rzadko spotykana i trudna do zdobycia broń która wymaga dodatkowego szkolenia. Modell 77 różni się od standardowych karabinów prawie wszystkim, od budowy aż do działania. Jest to hybryda broni energetycznej i kinetycznej. Karabin jest zasilany zewnętrzną baterią aluminiowo-jonową o dużej pojemności. Zasada działania Ibisa ('sowa') jest w teorii prosta: pełnopłaszczowy nabój wykonany ze specjalnego stopu metali który łatwo przewodzi energię elektryczną jest ładowany do broni z prawej strony kolby, gdzie zostaje automatycznie załadowany do komory która zaczyna się w połowie kolby gdzie zaczyna się 'lufa'. Podczas, gdy w klasycznej broni kinetycznej lufą jest wykonana z odpowiednich materiałów gwintowana rura, w Ibisie tę rolę przejmują szyny prowadnicze. Otóż po naciśnięciu spustu szyny przyjmują znaczny ładunek elektryczny który tworzy obwód szyna-pocisk-szyna, wytwarzając tym samym pole magnetyczne o dużej sile. Na cały ten system wpływa wtedy siła elektrodynamiczna która wyrzuca pocisk z szyn prowadniczych w kierunku celu z ogromną siłą. Prędkość wylotowa takiego pocisku sięga 680m/s, czyli Ma=2, podwójna prędkość dźwięku w powietrzu. Pocisk o wadze kilkudziesięciu gramów jest w stanie przebić wszystkie znane cele żywe oraz przebija do kilku centymetrów stali balistycznej. Najdłuższy notowany zasięg skuteczny wynosi 6 kilometrów. Zaletą broni jest małe opadanie pocisku ze względu na użyte prędkości i siły. ■ Zastosowanie: Broń długiego oraz bardzo długiego zasięgu do walki z celami żywymi oraz opancerzonymi. ■ Ograniczenia: Broń jest ciężka oraz nieporęczna (waga około siedmiu kilogramów), wymaga noszenia doczepianej do broni baterii (kolejne dwa kilogramy). Po każdym strzale należy załadować nowy pocisk. Bateria wystarcza tylko na piętnaście strzałów, zaś z powodu plazmy wytwarzającej się podczas procesu i osiadającej na szynach prowadniczych (powodując ich erozję), często broń nie nadaje się do użytku po siedmiu strzałach oddanych w krótkich odstępach czasu. Jeśli pomiędzy kolejnymi strzałami jest co najmniej czterominutowa przerwa, żywotność szyn wydłuża się do trzydziestu strzałów. Potrzebuje specjalnych pocisków których zdobycie jest bardzo trudne. Używanie tego karabinu wymaga przejścia specjalnego szkolenia. Po naciśnięciu spustu nie następuje natychmiastowe wystrzelenie - musi zostać wytworzony odpowiedni ładunek elektryczny. Oznacza to, że pomiędzy naciśnięciem spustu a wystrzałem jest przerwa trzech sekund. Pomimo wykorzystania ceramitu, materiału przewodzącego bardzo małe ilości energii cieplnej, górna część broni po strzale jest nagrzana to takiego poziomu, że można się oparzyć ■ Inne: ◦ Łatwo się psuje, ciężko używa, jeszcze ciężej dostać. Ale robi duże kuku. ◦ Tylko dla S.SPEC. ◦ POZIOM ZDOBYCIA – BARDZO TRUDNY ◦■ Nazwa: Ciężki karabin szturmowy SG-14 'Exterminator'. ■ Wygląd:klik. ■ Ilość w użyciu: 0/2 → ... ■ Opis: Sturmgewehr 14 'Exterminator' to broń przeznaczona dla użytkowników pancerzy wspomaganych linii Bellator. Broń działa tak samo, jak inne kinetyczne bronie, ma taką samą budowę i elementy, zostały one jedynie odpowiednio powiększone aby wykorzystać rozmiar i zwiększoną siłę żołnierzy w pancerzach wspomaganych. Używa naboi kalibru .5, jest to nabój bardzo trudny do zdobycia poza oddziałami S.SPEC używających Bellatora, ponieważ do tej pory SG-14 jest jedną z niewielu broni korzystających z takiego kalibru. Z powodu wielkości naboi, ich czubki zostały dodatkowo wzbogacone o nieduże ładunki wybuchowe. Broń oraz naboje zostały zaprojektowane z myślą o celach miękkich jak Wymordowani. Nabój jest zbyt słaby aby wyrządzić znaczące szkody w celach opancerzonych czy budynkach. Broń posiada z lewej strony elektroniczny licznik naboi w magazynku. Jeden magazynek ma w sobie 80 naboi co pozwala na 12 sekund ognia ciągłego, jednak z powodu zacinania się mechanizmów SG-14 preferowane jest oddawanie krótkich serii. Broń po rozładowaniu waży 34 kilogramy, z amunicją waga sięga 40. Jest to jedna z najcięższych broni przeciwpiechotnych w arsenale S.SPEC, niestety z powodu jej ceny oraz ograniczonej liczby użytkowników nie może ona być często używana. ■ Zastosowanie: Ciężka szturmowa broń przeciwpiechotna ■ Ograniczenia: Tylko dla użytkowników pancerzy wspomaganych Bellator, ma ciężko dostępną amunicja; broń jest bardzo ciężka i trudno ją operować. Niecelna jeśli prowadzony jest ogień ciągły. ■ Inne: ◦ Tylko dla S.SPEC. ■ Nazwa: Railgun "Destroyer" v1 ■ Ilość w użyciu: 0/2 ■ Wygląd: Klik■ Opis: Destroyer jest amerykańską odpowiedzią na niemiecki "Modell 77". Tak oto powstał wielki i ciężki karabin bez pocisków ważący 18 kg. Jedynym podobieństwem obu broni jest druzgocząca siła ognia i ogromna penetracja, w Railgunie osiągana przez specyficzny typ pocisków. Mają one kształt dysku o średnicy 25 mm i grubości 5 mm, o specjalnie skonstruowanych krawędziach wprowadzających go w jeszcze większą rotacje powstałą podczas wystrzału. Lufa została zastąpiona szynami pozwalającymi pociskom znacząco zwiększyć moment obrotowy już od razu po opuszczeniu szyny. Zasilanie jest dość specyficzne - podłużna tuba o wymiarach 12cm x 4 cm zwężająca się na końcach, ładowana do specjalnej komory obok magazynka. W pełni naładowana, ta super-bateria pozwala na wystrzelenie 30 pocisków, czyli 3 magazynków. ■ Zastosowanie:Wsparcie piechoty, torowanie drogi, obrona stanowiska, dla ciężkiej piechoty ■ Ograniczenia:◦ Długi czas pomiędzy strzałami - mimo że pociski Destroyera są niszczycielskie to czas pomiędzy jednym strzałem a drugim wynosi on 3.309 s. ◦ Kruchy - karabin nie jest dość wytrzymały. Każdy upadek, uderzenie itp. mogą go zniszczyć a uszkodzenie przez wrogi postrzał jest nie do uratowania. ◦ Wyładowania - duża intensywność strzałów często wytwarza coś w rodzaju małego wyładowania elektrycznego, które może porazić użytkownika. ◦ Trudna naprawa - części do tej broni są robione na zamówienie i nie jest ich dużo a na dodatek są robione w M-1, więc zanim przylecą do M-3 trochę minie czasu +mało kto umie je naprawiać. ◦ Trening - potrzebny jest długi trening, by móc ją obsługiwać. ◦ Waga - karabin jest cholernie ciężki: 18 kilogramów +bateria i pociski dają w sumie wagę 23,5 kg ■ Inne:◦ Tylko dla S.SPEC ✕ URZĄDZENIA I CHEMIA✕◦ POZIOM ZDOBYCIA – ŁATWY ◦■ Nazwa: Specyfik przyśpieszający produkcję krwi. ■ Wygląd: Po prostu przeźroczysty płyn w strzykawkach. ■ Ilość w użyciu: 1/20 → Isao■ Opis: Jak nazwa głosi, gdy człowiek traci krew można mu to wstrzyknąć, dzięki czemu następuje szybsza produkcja krwinek i zmniejszenie utraty wilgoci. ■ Zastosowanie: Pierwsza pomoc; nie zastąpi transfuzji, ale wydłuży czas życia wykrwawiającej się osoby. ■ Ograniczenia: To tylko pomoc doraźna, przy poważnych ranach i tak trzeba zrobić transfuzję krwi. Nie działa dłużej niż pół godziny (chociaż podanie kilku dawek na raz może przedłużyć działanie) i dość szybko wyczerpuje organizm - jeśli po zakończeniu działania delikwent nadal nie będzie poskładany przez medyka, zacznie się wykrwawiać o wiele szybciej, niż przed podaniem specyfiku. ■ Inne:◦ W Desperacji zdobycie specyfiku jest trudne. ■ Nazwa: Maska przeciwwirusowa. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 0/18 → ... ■ Opis: Maska medyczna wykonana z tworzyw sztucznych najnowszej generacji, cieniutkich jak lateks i szczelnie przylegających do skóry. Wewnątrz znajdują się prawdziwe cuda techniki – filtry zatrzymujące wirusa X. Jest to dopiero prototyp, ale z dotychczasowych testów wynika, że stosowanie maski zgodnie z zaleceniami obniża prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem o dobre osiemdziesiąt procent. ■ Zastosowanie: Wykorzystuje je S.SPEC: naukowcy przy badaniach, kiedy zachodzi możliwość zarażenia, wojsko przy misjach na terenie Desperacji. ■ Ograniczenia: Filtry szybko się zużywają, po ośmiu postach noszenia maski trzeba je wymienić, inaczej nie będą miały absolutnie żadnego efektu. Wykorzystany do końca filtr nie nadaje się do dalszego użytku i trzeba go wyrzucić. ■ Inne: ◦ Wydawanie masek odbywa się pod ścisłym nadzorem, wydziela się je tylko na tak długo, jak to absolutnie konieczne, a każde wypożyczenie i zwrot jest pieczołowicie zapisywane. ◦ Tylko dla S.SPEC. ◦ POZIOM ZDOBYCIA – ŚREDNI ◦■ Nazwa: Zdalny System Zwiadowczy B.E.E. v. 1.5 ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 0/9 → ... ■ Opis: Niewielkie (5-6 cm) roboty, przypominające z wyglądu pszczoły. Domyślny zestaw składa się z 4 samodzielnych jednostek, jednak w sprzedaży znajduje się też zestaw składający się z 6 robotów. Ich odnóża mogą przyczepić się praktycznie do dowolnej powierzchni, a w odwłoku posiadają wysuwane mikro żądło wraz z niewielkim pojemniczkiem, do którego mogą pobierać próbki płynów (np. woda, krew), bądź też wykorzystywać je jako strzykawki (np. środek nasenny, jednak do powalenia nie-człowieka trzeba wykorzystać minimum 2 pojemniki). Obiektywy tych mini-cudów technologicznych posiadają dwa tryby działania: termowizyjny i normalny. Dzięki specjalnemu napędowi skrzydeł poruszają się praktycznie bezgłośnie. Nieużywanie spoczywają one w specjalnych szufladkach wmontowanych w ciało użytkownika, zazwyczaj gdzieś w okolicach barków, których zamontowanie jest konieczne do ładowania baterii robotów. Dodatkowo wszczepia się też chip pozwalający na podgląd obrazu widzianego przez nich oraz sterowanie nimi. ■ Zastosowanie: Służą do działań zwiadowczych, jednak wśród szpiegów S.SPEC lubiane są też do działań dywersyjnych. Także naukowcy często z nich korzystają do pobierania próbek DNA wymordowanych. ■ Ograniczenia: Dosyć krótki czas działania. Co prawda wbudowana bateria posiada samoodnawialne ogniwo, jednak wystarczy ono tylko na 4 posty działania, potem wymaga 3 kolejnych na uzupełnienie strat. Zasięg działania wynosi do 1 km od użytkownika. ■ Inne: ◦ brak ■ Nazwa: Robot Wsparcia - "Jugi" ■ Ilość w użyciu: 0/10 → ... ■ Wygląd:KlikOpis: Jugi to niewielki robocik, powstały z części starych przemysłowych robotów z M-3. Porusza się on na czterech odnóżach, mogących obracać się niezależnie od strony, w którą zwrócona jest górna część, gdzie znajdują się wszelakie skrytki na amunicje, narzędzia, śrubki itp. Do robota można dokładać więcej pojemników/schowków i zmienić silniczki na lepsze, zwiększając tym jego udźwig z maks. 50 do 80, a nawet do 140 kg. Robot posiada także wbudowaną małą kamerkę z podczerwienią, śledzącą pilota właściciela, dzięki temu można przełączyć robota ze autonomicznego sterowania na automatyczne podążanie. ■ Zastosowanie:Wsparcie, zaopatrzenie, pomocnik, mało zaawansowane SI ■ Ograniczenia:◦ Piach - jego odnóża słabo radzą sobie w gęstym piachu dlatego warto zaopatrzyć go w specjalne "nóżki" lub gąsienice, gdy przemierza się z nim pustynię. ◦ Odgłosy – jako że jest to maszyna dla inżyniera, nie jest na tyle cicha, by bawić się z nim w ninję, bo odgłosy mechanizmów są wyraźnie słyszalne, pomijając już stukanie metalowych odnóży w podłoże. ◦ Czas pracy - robocik musi być ładowany co jakiś czas. (co trzy fabuły, przerwa to jedna fabuła) ■ Inne:◦ Istnieją różne rodzaje zasilania - za pomocą akumulator i za pomocą silnika diesel ◦ POZIOM ZDOBYCIA – TRUDNY ◦■ Nazwa: Bojowe Droidy SI – BattleGround 1. ■ Wygląd: [url= https://2img.net/h/s18.postimg.cc/gn9lks5lx/13350.jpg]klik[/url].■ Ilość w użyciu: 0/4 → ... ■ Opis: Bojowe droidy służące jako ochroniarze i żołnierze. Dzięki sztucznej inteligencji mogą podsuwać właścicielowi pomysły oraz szybciej oceniać sytuację. Są bardzo skuteczne i mając je za partnera, łatwiej jest wykonywać zadania. BattleGround 1 to pierwsza wersja inteligentnych dronów bojowych. Ich wyposażenie to: akumulator; skaner żywych istot; noktowizor; czujniki ciepła; stalowy, wodoodporny, nierdzewny pancerz z wkładką z kevlaru; wbudowana lornetka; dwa miniguny wbudowane w ręce; cztery rakiety; wysuwane ostrze. ■ Zastosowanie: Ochrona osobista i podanego celu; żołnierz. ■ Ograniczenia: Potrzeba ładowania akumulatora co 25 postów; amunicja w minigunach: 300; w razie zniszczenia nie można naprawić. ■ Inne: ◦ Wynalazek Najemników. ■ Nazwa: Droid medyczny VP-31 ■ Wygląd: Klik ■ Ilość w użyciu: 1/5 → Ursegor■ Opis: Maszyna stworzona do pomocy w szpitalach i do opatrywania rannych żołnierzy na polu bitwy. Nie jest to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie maszyn, jednak zna się na swoim zadaniu. Opatrzenie rannego czy nawet bardziej skomplikowana operacja, nie stanowią dla niego większego problemu. Ma wbudowany komunikator, za którego pomocą może zostać wezwany nawet z większej odległości. Oprócz opatrywania ran, potrafi również sprzątać, gotować, szyć, wytwarzać mniej skomplikowane lekarstwa (do poziomu średniego) i śpiewać albo raczej odtwarzać nagrania muzyczne, bo sam posiada typowy dla tańszych androidów, mechaniczny głos. ■ Zastosowanie:◦ pomoc domowa ◦ pomoc medyczna ◦ wykonuje proste polecenia ◦ może być kompanem do rozmowy ■ Ograniczenia: ◦ niezdolna do walki ◦ konieczność ładowania co 3 fabuły ■ Inne: ◦ brak ■ Nazwa: Battlesuit R.A.P.T.O.-R v.4.2. ■ Wygląd (art!): Klik!■ Ilość w użyciu: 0/3 → ... ■ Opis: Nowa wersja kombinezonu bojowego, wyrównująca szanse w walce z wymordowanymi. Jego pancerz nie należy co prawda do najgrubszych, jednak nadrabia to zwrotnością i prędkością, która przewyższa naturalne zdolności łowców i wymordowanych. Prawe ramię kombinezonu, to szybkostrzelny karabin szturmowy z wbudowanym stabilizatorem odrzutu. Lewe jest wyposażone w specjalną wyrzutnię z hakiem i wytrzymałą metalową linką. Dodatkowo w hełmie znajduje się celownik optyczny pozwalający na dokładne określenie odległości od celu. Dwumetrowy ogon służy złapaniu równowagi przy dużych prędkościach, jednak może też atakować za pomocą szpikulca, którym jest zakończony. ■ Zastosowanie: Walka dystansowa. Za pomocą karabinu można skutecznie likwidować pomniejsze cele, jak wymordowani, hak zaś pozwala na szybką zmianę pozycji, czy to w mieście, czy też w Desperacji - bądź też błyskawiczną zmianę kierunku biegu. ■ Ograniczenia: Prędkość poruszania się - max. do 60-70 km/h. Zwiększona prędkość wyczerpuje się po 5 postach używania i potrzebuje 5 postów na naładowanie. Karabin mieści 28 pocisków, a linka pozwala na udźwignięcie do 340 kg ciężaru (kombinezon waży 150) i ma 20 m długości. ■ Inne:◦ wymaga treningu przygotowawczego ◦ dużo obciążenia działające na ciało powodują straszne przemęczenie przy dłuższym używaniu, chociaż efekt jest odczuwalny dopiero po wyczerpaniu wspomagania kombinezonu, ◦ Tylko dla S.SPEC. ■ Nazwa: Fałszywa przepustka ■ Wygląd: klik■ Ilość w użyciu: 0/14 → ... ■ Opis: Można się było domyślić, że prędzej czy później zaczną powstawać podróbki, dzięki którym nielegalne wizyty w mieście będą nieco bardziej bezpieczne. ■ Zastosowanie: Na pierwszy rzut oka (oraz nieco bardziej wnikliwy) wygląda jak prawdziwa przepustka. Nawet po wstępnym sprawdzeniu, jej posiadacz zachowuje przykrywkę, ponieważ oprócz bransoletki posiada również wpis w bazie danych. Urządzenie powstało po przerobieniu oryginalnej przepustki M-3. ■ Ograniczenia: Nie jest to oczywiście doskonale wykonane i dokładniejszej analizie można wychwycić nieścisłości. ■ Inne: Nie posiada lokalizatora itp. ◦ Dla Łowców - organizacji - poziom to średni.■ Nazwa: Maska wojskowa S.SPV-03. ■ Wygląd: [url= http://img1.goodfon.su/original/1920x1080/4/a0/devushka-maska-respirator.jpg]klik[/url].■ Ilość w użyciu: 0/3 → ... ■ Opis: Sprzęt do zadań specjalnych, najnowsza technologia. Najnowocześniejsze urządzenia i filtry. Do tego dochodzi duża wytrzymałość na uderzenia i wstrząsy, niezbędna podczas użytkowania w często mocno niestandardowych warunkach. ■ Zastosowanie: maska wykorzystywana na wszelkiego rodzaju misjach, doskonale zabezpiecza przed znanymi truciznami w postaci gazowej. Dodatkowo, ze względu na duże niebezpieczeństwo zarażenia w trakcie przebywania poza M-3, posiada również filtry chroniące przed wirusem X. ■ Ograniczenia: na chwile obecną nie udało się jeszcze połączyć szybkiego filtrowania z jego skutecznością. W związku z tym, mimo że chroni przed truciznami w 80%, przed wirusem X tylko w 50%. Przy wzmożonym wysiłku, kiedy organizmowi potrzeba więcej powietrza, maska może nieco ograniczać dostęp do niego - powodując lekkie niedotlenienie i dużo szybszą zadyszkę. Ponadto filtry należy wymieniać co fabułę, inaczej przestaje działać. ■ Inne: ◦ Nie psują się łatwo, ale jeśli już się to stanie, to praktycznie nie sposób ich naprawić bez specjalistycznej wiedzy i odpowiedniego sprzętu. W związku z tym jeśli maskę szlag trafi na misji, staje się całkowicie bezużyteczna. ◦ Dla S.SPEC poziom to średni. ◦ POZIOM ZDOBYCIA – BARDZO TRUDNY ◦■ Nazwa: Bojowe Droidy SI – BattleGround 2. ■ Wygląd: [url= https://2img.net/h/s23.postimg.cc/y5jysipbr/13246.jpg]klik[/url].■ Ilość w użyciu: 1/2 → Memory■ Opis: Druga, ulepszona wersja inteligentnych droidów bojowych. Wyposażenie: dwa akumulatory; skaner żywych istot; noktowizor; czujniki ciepła; stalowy, wodoodporny, ognioodporny, nierdzewny pancerz z wkładką z kevlaru i chityny; sensor ruchu; skaner istot mechanicznych; wbudowana lornetka; wbudowany komunikator (właściciel musi posiadać telefon bądź krótkofalówkę); dwa miniguny wbudowane w ręce; sześć rakiet; dwa wbudowane, wysuwane ostrza. ■ Zastosowanie: Ochrona osobista i podanego celu; żołnierz; szpieg; zabójca. ■ Ograniczenia: Potrzeba ładowania co 50 postów; amunicja w minigunach: 400; w razie zniszczenia nie można naprawić. ■ Inne: ◦ Wynalazek Najemników. ◦ Tylko dla Drug-on. ■ Nazwa: Pancerz Bellator Mk.4 "Hostibus". ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 0/2 → ... ■ Opis: Pancerz Bellator, kryptonim "Hostibus" to kolejna nowinka w arsenale M-3. Projekt Bellator rozpoczął się w M-5 jako solidna i tania alternatywa dla Skrzydlatych. W przeciwieństwie do nich użytkownikami Bellatora mogą być zwykli ludzie, którzy potrzebują jedynie specjalistycznego przeszkolenia w używaniu nowego ekwipunku. Pancerz został zaprojektowany specjalnie z myślą o walce w terenach otwartych przeciwko Wymordowanym, sprawdza się jednak także doskonale przeciwko przeciwnikom posiadającym tradycyjną broń. Bellator zalicza się do pancerzy wspomaganych - silniki, serwomotory oraz włókna nanomięśni wspomagają żołnierza, zwiększając jego siłę i pozwalając na korzystanie z samego pancerza, którego waga z całym ekwipunkiem (bez użytkownika) wynosi około 900 kilogramów. Wysokość Bellatora zależy od użytownika, każda sztuka musi zostać najpierw dopasowana do wzrostu i wagi osoby która będzie go używać. Bellator dodaje użytkownikowi zwykle 40 centymetrów wzrostu podczas używania. Pancerz został wykonany z twardych powłok z ceramitu, plastali oraz lanej stali, ułożonych warstwami i stopionymi ze sobą w wysokich temperaturach. Ta mieszanka metali i kompozytów pozwala na dużą odporność przed uszkodzeniami mechanicznymi, ciętymi oraz kłutymi. Pancerz jest hermetycznie szczelny, dając osobie w środku pełną ochronę przed warunkami panującymi w terenach skażonych. Płyty ochronne są grubsze i bardziej skupione z przodu w związku z naturą i zastosowaniem tego elementu uzbrojenia. Podczas gdy Bellator daje znacznie zwiększoną siłę i wytrzymałość, dzieje się to kosztem mobilności i wymaga przyzwyczajenia się użytkownika do nowych warunków. Dłonie Bellatora są wyjątkowo interesującym elementem. Są one kontrolowane specjalnym systemem znajdującym się mniej-więcej w przedramieniu pancerza, tam gdzie faktycznie znajduje się dłoń użytkownika. Bellator nie jest w stanie obsługiwać większości zwykłych broni i jest przez to zmuszony do używania specjalnie zaprojektowanego ekwipunku. Pancerz jest zasilany baterią jonową, znajdującą się w module na piersi użytkownika za podwójną warstwą płyt ochronnych. Z powodu wytwarzania dużej ilości energii cieplnej, na plecach pancerza znajdują się dwie dysze przypominające silniki odrzutowe - jest to tak naprawdę system wentylacji, bez niego pancerz przegrzałby się w przeciągu dwóch minut, wyłączając się lub stapiając systemy wewnątrz, zabijając użytkownika. Z powodu dużych gabarytów żołnierz w Bellatorze będzie miał trudności z poruszaniem się w budynkach, nie mogąc przechodzić przez drzwi lub węższe korytarze. ■ Zastosowanie: Otwarte przestrzenie, pancerz jest przeznaczony dla wojsk szturmowych. Ograniczenia: Wymaga szkoleń, spowalnia użytkownika; jest głośny i generuje dużo ciepła. Może korzystać tylko z broni przeznaczonych specjalnie dla pancerzy wspomaganych linii Bellator. ■ Inne: ◦ Tylko dla S.SPEC. ✕ POJAZDY ✕◦ POZIOM ZDOBYCIA – ŁATWY ◦■ Nazwa: TechBike Venus. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 1/20 → Akito■ Opis: TechBike Venus to rozbudowany technologicznie motocykl. Specjalny silnik zapewnia potężną moc oraz ogromną prędkość. Opony o specjalnym bieżniku zapewniają doskonałą trakcję. Bateria słoneczna z tyłu motocyklu zapewnia moc silnikowi, a w razie potrzeby zastępczo mocy dostarczają dwa potężne akumulatory. Doskonałe reflektory zapewniają bezpieczną jazdę w nocy, a zaawansowany w funkcjach lecz prosty w obsłudze interfejs motocyklu (prędkość, aktualny bieg, zużycie opon, zużycie energii w akumulatorach, zadzwoń do, GPS, radio, odtwarzacz mp3, ogrzewanie/klimatyzacja, alarm, automatyczna skrzynia biegów) zapewnia wygodę dla właściciela. Prędkość maksymalna: 350 km/h. ■ Zastosowanie: Przemieszczanie się na lądzie. ■ Ograniczenia: Ładowanie akumulatorów co 25 postów; dostosowany tylko do jazdy po gładkich drogach. ■ Inne: ◦ Wyprodukowany przez TechBike Industries. ■ Nazwa: Mobiculum ■ Wygląd: klik ■ Ilość w użyciu: 0/18 → ... ■ Opis: Pierwowzór tej odmiany motocykli powstał już kilkadziesiąt lat temu. Wiele się od tego czasu zmieniło. Rozbudowano nieco akumulator, zamontowano baterię słoneczną, unowocześniono silnik. Maszyna może też osiągać całkiem imponującą prędkość 300 km/h. Odpowiedni bieżnik i amortyzacja umożliwiają przemieszczanie się nawet po nierównym terenie. Z resztą, jeśli gdzieś nie dojedziesz, to dolecisz. Mobiculum ma możliwość lewitacji na wysokości około jednego metra. Osiąga wtedy prędkość niecałych 100 km/h. Minusem tej funkcji jest dwukrotnie szybsze rozładowywanie się akumulatora. Wbudowane: akumulator, reflektor, bateria słoneczna, wyświetlacz (zużycie baterii; wgrane mapy; podłączony telefon; dodatkowe, niestandardowe funkcje), ABS, zamek (zwyczajne kluczyki); skaner terenu ■ Zastosowanie: przemieszczanie się na lądzie; możliwa lewitacja na niewielkie odległości około metra nad ziemią ■ Ograniczenia: wymaga ładowania co 15 postów ■ Inne: istnieje możliwość zamontowania drugiego akumulatora lub innych modyfikacji ◦ POZIOM ZDOBYCIA – ŚREDNI ◦■ Nazwa: TechBike Saturn. ■ Wygląd: klik. ■ Ilość w użyciu: 0/10 → ... ■ Opis: „Smukły i szybki – oto TechBike Saturn.” Kolejny TechBike produkcji TechBike Industries, tym razem o wiele smuklejszy i szybszy. Oprócz funkcji z poprzedniego modelu „Venus”, dodano tu do interfejsu specjalną, dzięki której opony zmieniają bieżnik z ulicznego na terenowy. Dodatkową funkcją jest rozpoznanie głosu – w razie próby kradzieży nie da się uruchomić „Saturna” bez wypowiedzenia słowa-klucza odpowiednim głosem. Tym razem maksymalna prędkość TB to 400 km/h. Dodano także moduł wysuwanego zza siedziska dachu, co umożliwia łatwiejsze prowadzenie podczas deszczu. ■ Zastosowanie: Przemieszczanie się na lądzie. ■ Ograniczenia: Należy ładować co 35 postów; tym razem trakcja jest nieco gorsza. ■ Inne: ◦ Wyprodukowany przez TechBike Industries. Tematem zajmuje się: Blight. Ostatnia aktualizacja: 14.08.2015r |
| | | Blight
Liczba postów : 10 Join date : 10/09/2015
| Temat: Re: stara forma, z poprawkami Pią Wrz 11, 2015 6:27 pm | |
| Ciąg dalszy nastąpił...
✕ BRONIE ✕
◦ POZIOM ZDOBYCIA – ŁATWY ◦■ Nazwa: Rękawice "STRIKE" ■ Ilość w użyciu: 0/18 → ... ■ Wygląd: klik■ Opis: Wyjątkowo lekkie jak na techniczny wynalazek, ważące niewiele więcej od normalnych rękawic. W formie spoczynku przypominają z wyglądu właśnie skórzany materiał z lekką dawką żelastwa. Po uaktywnieniu materiał jest naładowany elektrycznie dzięki czemu zwiększa siłę uderzeń użytkownika dwukrotnie i uodparnia go na kontakt z elektrycznością, ale tylko na dłoniach. Muru nimi się nie przebije, ale energia, skumulowana w stalowych wzmocnieniach na kostkach, sprawi, że drewniane drzwi wylecą z framug, a metalowe zaliczą niemałe wgniecenie, nie mówiąc już o kościach przeciwników. ■ Zastosowanie: Zwiększenie siły uderzeń oraz niewrażliwość na elektryczność (w dłoniach oczywiście). ■ Ograniczenia:◦ czas działania: 3 posty ◦ czas odnowy: 4 posty ◦ ilość użyć na jednym naładowaniu: 5 ■ Inne: Nie wolno zapomnieć o tym, że siła, którą dostajemy odbije się na naszych mięśniach i stawach czyli niech nie zdziwi nikogo, gdy ręka po paru ciosach zrobi się sina i obolała. ◦ POZIOM ZDOBYCIA – ŚREDNI ◦■ Nazwa: Fitz Stick ■ Ilość w użyciu: 0/12 → ... ■ Wygląd (art!): Klik■ Opis: Złożony przypomina futurystyczną pałkę teleskopową, jednak po naciśnięciu specjalnego przycisku, rozkłada się w prawie dwumetrowy kij, który na obu zakończeniach posiada specjalne baterie generujące prąd elektryczny. Po rozłożeniu jedynie gumowy uchwyt jest bezpieczny od porażenia prądem, chyba że ktoś posiada rękawice izolujące ładuki albo wyłączy przepływ prądu po którejś ze stron. Pojedyncze porażenie nie jest śmiercionośne, ale zaburza działanie mięśni i utrudnia walkę. Jest też bardzo skuteczne na wszelkiej maści androidy oraz biomechy. ■ Zastosowanie: Broń biała/samoobrona. ■ Ograniczenia: Bateria jest w stanie utrzymać przepływ prądu na 20 minut, generując ładunki trwające 3 posty, z przerwą na 4 posty. Po rozładowaniu może służyć oczywiście jako zwykły kij bo. ■ Inne: Broń ogólnodostępna, często używana podczas bardziej wymaganych treningów. ◦ POZIOM ZDOBYCIA – TRUDNY ◦◦ POZIOM ZDOBYCIA – BARDZO TRUDNY ◦
✕ URZĄDZENIA ✕◦ POZIOM ZDOBYCIA – ŁATWY ◦■ Nazwa: Granat EMP - P432 ■ Ilość w użyciu: 0/18 → ... ■ Wygląd: Klik■ Opis: Jeden z najprostszych granatów emitujących impuls elektromagnetyczny unieszkodliwiający elektronikę w obrębie 5 metrów od wybuchu. Czy jest tu nad czym się rozpisywać? Nie sadzę. Sposób działania? Wyjmujesz zawleczkę i rzucasz najdalej, jak możesz. Po trzech sekundach od odbezpieczenia, granat wysyła impuls, a później jest już tylko niepotrzebną metalową puszką, choć co zdolniejsi inżynierowie są w stanie ponownie go naładować. ■ Zastosowanie: Unieszkodliwianie elektroniki. ■ Ograniczenia: Działa jedynie na urządzenia. Człowiekowi nie wyrządzi żadnej krzywdy (chyba, że posiada rozrusznik serca, czy coś w tym stylu). Czas działania: 3 posty. ■ Inne: Zestaw zawiera trzy granaty. ◦ POZIOM ZDOBYCIA – ŚREDNI ◦■ Nazwa: Granat paraliżujący - "Meduza" ■ Ilość w użyciu: 0/16 → ... ■ Wygląd: Klik■ Opis: Te niepozorne czerwone kuleczki mieszczące się w dłoni zawierają bardzo szybko działający gaz, który w krótkim czasie paraliżuje przeciwników. Wystarczy kilka sekund, by osoba nim potraktowana nie była w stanie się poruszać. Sposób użycia jest bardzo łatwy. Wyjmujesz, odbezpieczasz, naciskasz przycisk i rzucasz. ■ Zastosowanie: Unieszkodliwienie przeciwnika, bez zadawania mu obrażeń. ■ Ograniczenia: Zasięg działania 6 metrów. Czas działania 3 posty. ■ Inne: Zestaw zawiera 3 sztuki. ■ Nazwa: Cyber punch v 1.0 ■ Ilość w użyciu: 0/10→ ... ■ Wygląd (art!): klik■ Opis: Technologia wielkości magazynka pistoletu, służąca do usuwania wszelkich zabezpieczeń średniej klasy i infekowania urządzeń elektronicznych. Wersje bardziej profesjonalne najczęściej są w ładnie wymodelowanych obudowach, ale często spotykanymi wersjami jest przerobiony telefon z dodatkowym chipem zakończonym wejściem mini USB. Jest zdolna przeprogramować większość niezabezpieczonych komputerów włamać się na te z zabezpieczeniami niższej klasy. ■ Zastosowanie: Łamanie zabezpieczeń i hakowanie urządzeń elektronicznych. ■ Ograniczenia: Potrzebuje przynajmniej sześć minut na złamanie zabezpieczeń, a na zainfekowanie tylko dwie. Pozwala to na zdalny dostęp do zainfekowanej bazy danych, ale doświadczony informatyk może wykryć nieprawidłowości. Na zabezpieczenia wysokiej klasy, jak na przykład u S.SPEC nie zadziała w ogóle. ■ [color=#483B2D] Inne: Przy zakończeniu działania wydaje krótki pisk, który można wyłączyć. ◦ POZIOM ZDOBYCIA – TRUDNY ◦■ Nazwa: Granat EMP - "Hornet" ■ Ilość w użyciu: 0/14 →... ■ Wygląd: Klik■ Opis: Granat "Hornet" to granat wywołujący impuls elektromagnetyczny, o dość ograniczonym obszarze działania. Wygląda jak obła puszka po napoju, posiadająca na górze mały, czerwony przycisk, który znajduje się na drugim, większym. ich działanie jest dość proste: pierwszy guzik uruchamia "ładowanie" granatu, poziom naładowania pokazuje 5 lampek z jednej i drugiej strony, a gdy wszystkie świecą, granat jest gotowy. Drugi guzik naciska się bardzo trudno i trzeba użyć do tego siły. On aktywuje granat, gdy zostanie wciśnięty. Wówczas jest gotowy do użytku i trzeba nim po prostu rzucić. Kiedy uderzy o ziemie, zwolni bezpiecznik, który wywoła impuls, rażąc wszystkich wokół w obszarze o średnicy 2,5 m. Dodatkowo na dnie granat ma małe pokrętło pozwalające ustawić siłę ładunku, od lekkiego wstrząsu zaburzającego koordynację ruchu, przez paraliż, aż do uszkodzenia nerwów lub uderzenia gromu. ■ Zastosowanie:Kontrola tłumu, niszczenie urządzeń. ■ Ograniczenia:Zasięg - no co tu pisać, ile ktoś ma krzepy w łapie, na tyle rzuci. Przeciętny zasięg to 10 m. ■ Inne:◦ Wyprodukowano przez - Private Military Company Research and Development w M-1 ◦ Rozdawane są po 2 w zestawie (dwa użycia). Dla S.SPEC poziom to - Średni◦ POZIOM ZDOBYCIA – BARDZO TRUDNY ◦ ✕ POJAZDY ✕◦ POZIOM ZDOBYCIA – ŁATWY ◦■ Nazwa: "Składak" ■ Ilość w użyciu: 2/14 → Alhena, Sleipnir■ Wygląd:Klik, klik, klik.■ Opis: Pojazdy nazywane „składakami” są złożone z wszelakiego złomu, ale pomimo oczywistych różnic w wyglądzie, parametry mają zbliżone. Silnik Honda CB750, prowizoryczny bak, reflektor wymontowany z latarni ulicznej, o jakości opon przemilczymy. No, nie ma tu co za dużo pisać motor wygląda jak sterta złomu, ale daje jedną dość ważną możliwość: można przejechać na nim z jednego punktu do drugiego. ■ Zastosowanie: Transport ■ Ograniczenia:◦ Paliwo - mimo że to złom, to na wodę nie jeździ. Chociaż na oleju po frytkach już tak. ◦ Złom - jako że to samoróbka składana z miliardów różnych części to w każdej chwili może ci się rozwalić. No, ale łatwo o naprawę ◦ Brud - wszystko odsłonięte praktycznie brak jakichkolwiek osłon a jak każdy wie Desperacja nienawidzi pojazdów. ◦ Udźwig - jazda samemu to już można nazwać ryzykiem, ale jazda we dwoje to już wykracza poza skalę, więc prawdopodobieństwo, że gdzieś ten "motocykl" się rozpadnie wzrasta dwukrotnie. ■ Inne:◦Łatwo o naprawę ◦Zdobyć go można w każdym bardziej cywilizowanym miejscu w Desperacji ◦ POZIOM ZDOBYCIA – ŚREDNI ◦■ Nazwa: Sand rails Buggy - "Żuki" ■ Ilość w użyciu: 0/7 → ... ■ Wygląd:Klik■ Opis: Samochody, które jeżdżą po pustyni, zrobione z silnika, kół i rur, to buggy. Takie zabawki można spotkać głównie na terenach Desperacji. Większość tych samochodów powstaje z rąk najemników, rozbójników i wszelkiego rodzaju mętów społecznych, ale znajdzie się też jakiś porządny człowiek, mający go na zbyciu. Czasami buggy można znaleźć w bardziej niebezpiecznych miejscach na terenach Limbo, gdzie ktoś przepadł bez wieści. Co do wyglądu: każdy buggy jest inny, ale każdy ma coś wspólnego. Najczęściej spotykane buggy są podłużnymi konstrukcjami zbudowanymi ze stalowych rur zespawanych ze sobą, posiadają od dwóch do trzech miejsc, gdzie jedno zajmuje kierowca, który znajdzie przed sobą prędkościomierz zrobiony… z licznika wody? Z tyłu znajduje się potężny silnik v8 napędzający 4 terenowe opony. ■ Zastosowanie:Szybkie przemierzanie Desperacji, przewożenie ładunku, po zamontowaniu karabinu stacjonarnego - pojazd bojowy. ■ Ograniczenia:◦ Paliwo - no co pojazd to pojazd na powietrze raczej nie jeździ, więc przydałoby się załatwić mu coś do "picia". ◦ Przegląd - kurz, pył, piach i wiele innych rzeczy - Desperacja nie przepada pod tym względem za pojazdami osadzając je na wszelakich ruchomych i ważnych częściach silnika itp. też od czasu do czasu można coś przykręcić, wymienić olej i nasmarować go. ■ Inne:◦ Dla Drug-on, poziom to - Łatwy Tematem zajmuje się: Blight. Ostatnia aktualizacja: 14.08.2015r |
| | | |
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|