IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

Share
 

 takie tam stare kody do fauny

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Blight

Blight

Liczba postów : 10
Join date : 10/09/2015

takie tam stare kody do fauny Empty
PisanieTemat: takie tam stare kody do fauny   takie tam stare kody do fauny EmptySob Wrz 12, 2015 5:27 pm


takie tam stare kody do fauny 2ZxbKZj

Flora i fauna

Oprócz zwykłych zwierząt i roślin, które świat znał jeszcze przed zniknięciem Boga oraz zaatakowaniem przez wirusa X, na świecie pojawiło się wiele nowych, zmutowanych stworzeń. Zarówno we faunie jak i florze. Niektóre to pocieszne, puchate stworzenia nastawione przyjaźnie do wszystkiego co żyje, inne z kolei to krwiożercze potwory gotowe rozszarpać na drobne kawałeczki nieszczęśnika, który akurat znalazł się na ich drodze. Jednakże mylicie się, jeśli sądzicie, że wszelkie niebezpieczeństwa grożą Wam ze strony bestii. Bo dzisiejsze rośliny bywają równie niebezpieczne... a czasem nawet bardziej.
Jeśli uważacie, że świat nie tętni życiem, a wybór potworów, gotowych pożreć was na śniadanie, jest zbyt wąski, zawsze możecie wysłać swoją propozycję do tego tematu
+ po kliknięciu na obrazek otworzy się art w pełnych rozmiarach


Flora



X POZIOM ZAGROŻENIA – NISKI X


POKOPAJKA

Właściwości: dekoracyjne. Wykorzystywany do bomb-smrodów.
Opis: rosną gęstą w nasłonecznionych miejscach. Wyglądem przypominają nieco jajka. Takie pierwsze skojarzenie po ich ujrzeniu. Wydzielają z siebie przyjemny, kwiatowy zapach. Mają swój rozkwit głównie na wiosnę aż do końca lata. Jednakże uwaga! Bo zdeptaniu automatycznie wydzielają z siebie smród przypominający zgniłe jajka. A tego nieprzyjemnego zapachu potem bardzo ciężko pozbyć się ze skóry.
Występowanie: lasy, głównie tereny Edenu.
Inne: -

KRWAWNIK JADALNY

Właściwości: w stanie surowym wykorzystywany jako trucizna. Po odpowiednim przygotowaniu jako środek przyspieszający gojenie ran i uśmierzający dolegliwości żołądkowe.
Opis: uroczy kwiatuszek o krwistoczerwonych płatkach i niebieskich pręcikach wewnątrz. Co takiego niezwykłego w sobie zawiera? Jest niczym ryba fugu. Jeden fałszywy ruch kucharza, a klient ląduje w kostnicy w trybie natychmiastowym. Płatki bowiem zawierają w sobie silną toksynę, jeśli jednak podda się ją działaniu wysokiej temperatury, po dodaniu wody otrzymuje się napar, którym można złagodzić dolegliwości żołądkowe lub, po zastosowaniu namoczonego w nim opatrunku, przyspieszyć gojenie się ran.
Występowanie: głównie Desperacja, sporadycznie również w Edenie. Lasy i tereny górskie.
Inne: stosunkowo pospolity, wykorzystywany do dekoracji domu.

CZERWIENNIK

Właściwości: miąższ ma właściwości pobudzające. Może powodować problemy z zaśnięciem.
Opis: skarlałe drzewko o małych, czerwonych owocach, które, poza sztywnymi włoskami, charakteryzują się też niezwykle smacznym miąższem. Dostanie się wnętrza nie powinno sprawiać większych kłopotów, choć kryje się ono za twardą skorupą. Zaskakującym efektem spożycia go, jest pobudzenie całego ciała, niczym po trzech filiżankach czystej kawy. Może to wywoływać pewne problemy ze snem, lecz dla strudzonych wędrowców nadaje się wręcz idealnie, jako zapasowy prowiant. Jeśli zostaną wysuszone, mogą wytrzymać długi czas bez psucia się.
Występowanie: Eden i duża część Desperacji, z wyjątkiem pustyni.
Inne: -

GRZYBKI PURRI

Właściwości: działanie przeciwbakteryjne, odkażające. Przyspieszają gojenie się ran. Niejadalne.
Opis: a te pomarańczowe grzybki zupełnie nie nadają się do jedzenia. Każdego, kto choćby spróbowałby jednego z nich, czekałyby dni ostrej biegunki, aż organizm nie pozbyłby się ostatniego kawałka. Posiadają jednak bardzo pozytywne działanie, bowiem wysuszone i pokruszone kapelusze dodane do opatrunku, przyspieszają gojenie się ran i chronią przed zakażeniem bakteriami, które czyhają w Desperacji na nieostrożnego rannego, który używa do sterylizacji zakażonej wody. Te same kapelusze dodane do wody również usuwają bakterie, a przynajmniej większość z nich, choć fusy należy odcedzić przed wypiciem.
Występowanie: Desperacja, prawdopodobieństwo wzrasta wraz z wilgotnością.
Inne: -

DĄB POKRACZNY

Właściwości: drewno może posłużyć za materiał budowlany. Ułatwia wspinaczkę.
Opis: olbrzymie drzewo, wzrastające na ponad dwadzieścia metrów. Zawiera bardzo rozbudowany system korzeniowy, który rozciąga się na imponującym obszarze, przez co często zdarza się, że wypiera ono po czasie inne rosnące wokół rośliny. Niektóre korzenia wychodzą poza powierzchnię, ściśle opatulając trzon dębu aż po samą koronę.
Występowanie: niższe zbocza Gór Shi.
Inne: dzięki wystającym korzeniom i specyficznemu umiłowaniu tego drzewa do wyższych obszarów, ułatwia ono wspinaczkę górską. Idealne miejsce dla gniazd ptaków bądź kryjówkę pomniejszych zwierząt – dom dla potencjalnego pożywienia.

RÓŻYN BIAŁY

Właściwości: jadalne liście o słodkawym posmaku. Jadalne owoce (tzw. różyny).
Opis: piękne drzewo o rozłożystej koronie, upstrzonej owalnymi, białymi liśćmi o ząbkowanych brzegach. Zdaje się być świadome swojej urody i celowo utrudniać przechodniom podziwianie niespotykanej barwy liści, gdyż występuje tylko szczątkowo i to w odleglejszej części lasu. Dojrzałe owoce mają intensywnie różowy odcień przez co z daleka drzewo wydaje się połyskiwać właśnie na tę barwę.
Występowanie: rzadki okaz, występujący wyłącznie w Lesie Życzeń.
Inne: większość z nich jest niemalże obsypana zwisającymi na cienkim sznureczku karteczkami. Niektórzy wierzą, że niespotykany wygląd drzewa nadaje mu magicznych właściwości, stąd zwyczaj wieszania życzeń dotknął szczególnie tego gatunku. Dojrzałego różyna można zdobyć wyłącznie pod koniec wiosny. Są bogate w witaminy, a ich smak jest podobny do gruszki, acz nieco bardziej kwaskowaty.

NASTROŻEK ZWYKŁY

Właściwości: dekoracyjne. Napar z kwiatu nastrożka jest dobry na przeziębienia, choć pity w dużej ilości może powodować bóle brzucha.
Opis: owalny kwiat o czerwonych, lekko zaokrąglonych ku końcom płatkach z ciemnym, lepkim środkiem. Bardzo krótka łodyga sprawia, że rosną prawie tuż przy ziemi, spoczywając na swoich dużych, karbowanych listkach. Liście po dotknięciu uwalniają z siebie swego rodzaju kwas, który potrafi boleśnie, choć krótkotrwale poparzyć – często zniechęca to przechodnia do zerwania kwiatu.
Występowanie: głównie Eden i M3, szczątkowo w Desperacji.
Inne: -



X POZIOM ZAGROŻENIA – ŚREDNI X


MUCHNIAK POSPOLITY

Właściwości: niejadalny (trujący).
Opis: rosną w lasach, blisko konarów drzew. Zazwyczaj po dwie sztuki. Nie są jadalne, gdyż posiadają w sobie właściwości trujące. Dawniej niektórzy wykorzystywali je do tworzenia trucizn. Pora, kiedy można je spotkać przypada na późne lato i trwa z miesiąc. Ze względy na swój estetyczny wygląd oraz przyjemny zapach bardzo często wykorzystywane są jako ozdoby w domach.  
Występowanie: lasy, głównie tereny Edenu.
Inne: nie mają specyficznego, grzybowego zapachu. Kuszą słodkim i przyjemnym zapachem, w dotyku delikatne, wręcz puchate.  

KRZAK MORFEUSZA

Właściwości: działanie usypiające, nasenne. Niedojrzałe powodują kilkudniowe bóle brzucha.
Opis: pomimo wyraźnej różnicy w rozmiarach, jest łudząco podobny do swojego kuzyna Czerwiennika. Nawet kolor owoców mają zbliżony, choć ich właściwości różnią się diametralnie. Żółte kulki nie mają żadnej skorupy, dając złudnie do zrozumienia, że są niedojrzałe. Jednak nawet najdojrzalsze z nich są miękkie, niczym wiśnie. Ich miąższ ma właściwości usypiające, stąd może być z powodzeniem stosowany jako środek nasenny. Jeśli jednak owoc będzie niedojrzały, niefortunnego łakomczucha czekają nieznośne bóle brzucha przez kilka najbliższych dni.
Występowanie: lasy.
Inne: często bywa mylony ze swoim kuzynem.

PURPUROWY LOTNIK – nie działa link

Właściwości: napar powoduje silne halucynacje trwające kilka dni. Zbyt częste zażywanie prowadzi do śmierci.
Opis: jest rośliną o cienkiej łodyżce i delikatnych, fioletowych kwiatach. Wydziela przyjemny zapach, podobny do miętowej herbaty. Pomimo braku właściwości fosforyzujących, jego płatki dzięki delikatnemu połyskowi odbijają światło, wywołując wrażenie, że świecą własnym światłem. Nie to jednak jest ich najbardziej pożądaną cechą. Narkomani z Desperacji, jak również i Miasta-3 poszukują ich dla doświadczenia niezwykle silnych właściwości halucynogennych, mogących trwać nawet do kilku dni. Niestety, zbyt częste picie naparu z suszonych liści Lotnika powoduje nieodwracalne uszkodzenia w mózgu, a w konsekwencji - śmierć. Uzależnienie się nie jest wyjątkowo trudne, lecz uczucie narkotycznego głodu pojawia się dopiero po kilkunastym zażyciu.
Występowanie: Eden i sporadycznie tereny zielone M3.
Inne: niektórzy przedsiębiorcy w Mieście hodują Lotnika zupełnie legalnie.

ŁAPTAK RZADKI

Właściwości: spożycie owocu łaptaka powoduje silne bóle brzucha i częste wymioty, trwające kilka dni.
Opis: nazwa powstała w wyniku niespotykanego wyglądu rośliny, który w okresie zakwitu wygląda, jak ręka, trzymająca piłkę. Zakręcona, gruba łodyga pokryta jest specyficzną, lepką substancją. Jest bezwonna, acz jej spożycie powoduje efekty podobne (choć nieco lżejsze w skutkach) do owocu rośliny.
Występowanie: Desperacja.
Inne: -

WODNICA MROCZNA

Właściwości: wytwarza gaz, który w znacznych ilościach powoduje utratę przytomności. Niejadalna.  
Opis: niewielki grzyb o trójkątnym kapeluszu i dosyć długim trzonie. Wodnica jest niemal całkowicie czarna z fioletowym bądź granatowym połyskiem. Jeżeli zerwany grzyb umieści się w jakimkolwiek szczelnym pojemniku i ustawi w ciepłym miejscu, wodnica natychmiast zacznie wytwarzać gaz, który po odpowiednim zebraniu, może zostać wykorzystany jako bomba powodująca natychmiastową utratę przytomności przez przeciwnika. Efekt utrzymuje się nawet pół dnia.
Występowanie: podmokłe tereny.
Inne: -



X POZIOM ZAGROŻENIA – WYSOKI X



MALORA

Właściwości: trujące.
Opis: Malora jest rośliną, która całą swoją postacią daje do zrozumienia, żeby z nią nie zadzierać. Grube, wzrastające w niektórych przypadkach nawet pół metra nad ziemią, ciemne płatki specyficznego kwiatu są zakończone ostrymi, drapieżnymi kolcami, na które nadzianie się jest równoznaczne z późniejszymi nieprzyjemnościami - oznaczają wpuszczenie toksyn do organizmu. W dzień zakwitu Malora wypuszcza długie, czerwonawe pręciki, które roztaczają niemożliwy do zniesienia smród.
Występowanie: Desperacja.
Inne: może zakwitnąć o każdej porze roku.

AMOR ET ODIUM

Właściwości: różowa odmiana wywołuje miłość. Niebieska odmiana wywołuje nienawiść.
Opis: istnieją dwie odmiany tej tej rośliny o skrajnie różnych właściwościach. Pyłek różowych kwiatów wywołuje u ludzi (i nie tylko) same pozytywne uczucia. Łagodzi to nawet ogromne spory. Nieraz zdarza się, że najzacieklejsi wrogowie, po kontakcie z rośliną chcą się przytulać i gadają, jak najlepsi przyjaciele.
Zupełnie inne działanie ma odmiana błękitna. Pod jego wpływem nawet kochankowie mogą usiłować się zabić. Działanie zwykle nie jest wystarczająco mocne, by przyjaciel zabił przyjaciela lub wróg współżył z wrogiem. Ich działanie powoduje jednak sporo wstydu, gdy już "ofiary" dojdą do siebie.
Występowanie: Desperacja obie odmiany, Eden jedynie odmiana różowa. Zwykle lasy lub tereny podmokłe.
Inne: -



X POZIOM ZAGROŻENIA – BARDZO WYSOKI X


DIABELSKI OGON

Właściwości: kolce zawierają oślepiającą truciznę. Sok posiada właściwości halucynogenne.
Opis: wygląda jak samotna, bezlistna łodyga, pokryta żółtawo-zielonymi piłeczkami, które pokryte są kilkucentymetrowymi kolcami. Kolce te, ostre jak brzytwa, zawierają truciznę, która powoduje kilkugodzinną ślepotę i ogólne osłabienie organizmu. Ze względu na małe rozmiary i łatwość do przeoczenia, skaleczenie się nie jest trudne. Co ciekawe, po nacięciu rośliny wypływa z niej biały, lepki sok, który dobrze sprawdza się w roli lekkiego środka halucynogennego, który wzmacnia swoje działanie podczas kontaktu z alkoholem.
Występowanie: Desperacja. Występuje nawet na pustyni.
Inne: -


Fauna



X POZIOM ZAGROŻENIA – NISKI X


KRÓL LASU

Charakter: pokojowy.
Moce: niezwykle inteligentny; kontrola ziemi; rozumie mowę zwierząt.
Opis: wysoki, bo mierzący prawie dwa metry, Król Lasu jest bardzo łagodny z usposobienia. Przyjaciel zwierząt i przyrody. Niezwykle ciężki do oswojenia z racji jego inteligencji. Jednakże może zostać partnerem jakiegoś osobnika, który go przekona do siebie inteligencją oraz miłością do przyrody. Bywa niebezpieczny dla tych, którzy dewastują ziemię. Jest długowieczny. Nie żywi się, żyje dzięki fotosyntezie.
Występowanie: Eden.
Inne: zwany również Entem bądź Drzewcem.  

FENRIR

Charakter: neutralny.
Moce: z racji jego gabarytów siła i szybkość, która przerasta przeciętne stworzenie. Ogłuszające wycie. Fenriry potrafią wyciągnąć tonacje swoich wyć bardzo wysokie. W ten sposób ostrzegają inne osobniki swojego gatunku o zagrożeniu. Wycie ogłusza przeciwnika na krótką chwilę, co daje im czas na ucieczkę.
Opis: Fenriry to generalnie bardzo spokojne stworzenia, podchodzą raczej neutralnie do innych gatunków. Jednakże kiedy czują się zagrożone zazwyczaj uciekają. Chyba, że są sprowokowane, są podczas godów albo ktoś wkroczył na teren, gdzie matka aktualnie wychowuje młode. Wtedy stają się bardzo agresywne. Ostre kły i pazury bez problemu rozszarpują ciało przeciwnika. Są dużymi stworzeniami, gdyż mierzą ponad 5 metrów w kłębie. Sierść mają śnieżnobiałą a ślepia czerwone bądź złote. Nie wiadomo skąd to wynika, najprawdopodobniej z różnic w genetyce.
Występowanie: Eden.
Inne: ponoć ujrzenie Fenrira przynosi szczęście. Niegdyś były nieodłącznymi towarzyszami aniołów.

[url= https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTZh95O9CBFY6HO9YwSvxaBCbuB7MzOUZokQXfJJrxFnOcar0Bq][/url] SUZO nie działa link

Charakter: neutralny.
Moce:
Szepty - potrafi wkradać się do umysłu ludzi i w nich szeptać. Ofiara czuje się jakby miała schizofrenię, przez co popada w psychozę, jeśli ma słabą psychikę.
Zjawa - Kot ten potrafi znikać i pojawiać się, kiedy chce.
Mgła - Tworzy mgłę na niewielkim obszarze, wzmacniając "Szepty", tzn. stają się one intensywniejsze.
Wyostrzone zmysły - jak każdy kot ma wyostrzony słuch, węch i wzrok itp.
Opis: Bardzo inteligentne stworzenie. Potrafi mówić ludzką mową na tyle dobrze, by wdać się z nim w dialog, o ile on sam będzie tego chciał. Zazwyczaj przyjazny, lekko zwariowany i sadystyczny zarazem. Nie może skrzywdzić nas fizycznie, jedynie psychicznie. Wygląda jak kot, bo to w sumie jest kot, jedynie dość "puszysty". Sierść ma srebrno-szarą, przecinaną niebieskimi pręgami. Na pyszczku ma dwa wielki ślepia o zielonkawo-morskim kolorze, a pod nimi olbrzymi (szatański) uśmiech.
Występowanie: Głównie Tereny nieznane, ale kto wie, co wpadło mu do głowy i gdzie zawędrował.
Inne: Wyczuwa strach i osoby słabe psychicznie; kocha herbatniki i lubi się droczyć, a jego hobby to zadawanie i rozwiązywanie zagadek.



X POZIOM ZAGROŻENIA – ŚREDNI X


CZARNY ŻMIJ

Charakter: ?
Moce: wąż rodem z Desperacji, jak na węża przystało, powinien być jadowity. Tak samo jest i w tym przypadku, z tą różnicą, że jad Żmijów nie zabija, a jedynie sprowadza sen. Nie byle jaki, bowiem obudzić się z niego można tylko i wyłącznie po zażyciu antidotum, które, rzecz jasna, musi podać ktoś inny. Podczas snu na ofiarę sprowadzane są wizje dość realistyczne, choć mogą znacząco odbiegać od realiów znanego mu świata. Niebezpieczeństwo jest jedno - jeśli zginie się podczas snu, umrze się naprawdę.
Opis: Czarne Żmije nie wyglądają groźnie. Są czarne z czerwonymi liniami bocznymi, mają diabelskie pyszczki zakończone wystającymi poza żuchwę górnymi kłami oraz szpiczaste uszka, którymi potrafią poruszać. To właśnie po nich można poznać nastrój pełzacza. Położone po sobie oznaczają chęć ataku, a stojące zaciekawienie. Bestyjki są aż za bardzo ciekawe świata i zwykle wpełzają tam gdzie nie powinny. Często wpadają do garnków z jedzeniem, do nielicznych studni z wodą, zostają zjedzone przez większe zwierzęta. A jad poza żywym organizmem przestaje działać dopiero po dwóch dobach. Gruczoły jadowe wytwarzają truciznę porcjami. Jedna porcja starcza na około dwa, trzy ugryzienia. Ofiary ugryzione tą samą porcją zapadają we wspólny sen, a Żmij ma czas by powoli je skonsumować.
Występowanie: Desperacja.
Inne: nie da się ich oswoić w pełnym tego słowa znaczeniu. Nie będą machały ogonkami na zawołanie ani tym bardziej nie odróżnią właściciela od jakiegokolwiek innego zwierzęcia. Można je oczywiście zamknąć w terrarium i podziwiać przez szybkę.

PIEKIELNY PIES

Charakter: neutralny.
Moce: wytwarzanie ognia. Szybkość.
Opis: na pierwszy rzut oka - przerażający. Jednakże Piekielny Pies tak naprawdę jest spokojnym stworzeniem, który stara się unikać walk oraz zgrzytów. Co prawda stroni od towarzystwa, ale rzadko się zdarza by pierwszy atakował. Przez jego cienką skórę widać tlący się ogień, co daje naprawdę niesamowity efekt wizualny. Wytrzymuje bardzo wysokie temperatury a sam potrafi wytworzyć ogień, niczym smok buchając nim ze swego pyska. Żywi się przeważnie małymi ssakami, aczkolwiek jakaś dobrą sarniną nie pogardzi. Zabija dla pożywienia, a nie, jak inne bestie, dla zabawy.
Występowanie: głęboko w ziemi, w górach. Tam, gdzie jest ciepło.
Inne: zapada w sen zimowy. Jego organizm szybko wyziębiłby się, gdyby przebywał na zewnątrz podczas minusowej temperatury.

WIELKA ROPUCHA

Charakter: neutralny.
Moce: potrafi wystrzelić swoim lepkim jęzorem na 5 metrów i przyciągnąć ofiarę. W dodatku jej skóra jest trująca, dlatego też, drogie dzieci, nie pakujemy łapek do buzi gdy pogłaszczemy ropuchę!
Opis: ropucha jak ropucha, tyle że o wiele większa, bo ma aż dwa metry, zaś jej głowę pokrywają łuski, chroniące przed napastnikami.
Występowanie: tereny podmokłe Edenu oraz plaże Desperacji.
Inne: jej język jest bardzo cenny, tak samo jak łuska z jej głowy.



X POZIOM ZAGROŻENIA – WYSOKI X


BAGNIAK

Charakter: wrogi.
Moce: oddychają pod wodą. Trucizna paraliżująca w kolcach. Siła w mackach i szczękach. Nacisk osiągający prawie 400kg.
Opis: po osiągnięciu dojrzałości płciowej mieszkają w samotności. Opuszczają swe żerowisko dwa razy do roku na czas godów. Są wtedy zdecydowanie bardziej bezbronne niż normalnie. Potrafią cały dzień spędzić pod powierzchnią wody, czając się na ofiarę. Dwie silne macki są wyposażone w ostre kolce, które nie tylko wyszarpują kawałki mięsa ale też zatruwają organizm paraliżującym jadem. Żywią się jedynie surowym mięsem.
Występowanie: bagna.
Inne: nie da się ich oswoić i są bardzo pamiętliwe.

PUSTYNNY ROBAL

Charakter: wrogi.
Moce: -
Opis: jest to ponad 15 metrowy robak, który zamieszkuje piaski. Jest ślepy, jednakże ma bardzo czułe receptory dotykowe i wyczuwają kiedy ofiara porusza się po piasku nawet na odległość 1 km! Ponadto żyją w stadach, które zazwyczaj liczą po 5-7 sztuk. Żerują głównie nocami, aczkolwiek i w dzień zdarzają się ataki.
Występowanie: Czerwona pustynia.
Inne: -

BRECHER

Charakter: neutralny.
Moce: wielka siła - Potrafią podnosić nawet dwukrotność swojej wagi.  Cztery silne nogi pozwalają im długo i szybko biegać (ok. 40km/h), a także skakać do 4 metrów.  Telepatia - porozumiewają się ze sobą telepatycznie i z pomocą tej mocy wyczuwają inne stworzenia oraz ich emocje/zamiary. Im większa świadomość umysłu tym łatwiej im je wyczuwać. Regeneracja - małe ranki zasklepią się w kilka minut, kości zrosną w kilka godzin, łapa odrośnie w dwa/trzy dni.  Szybko się dostosowują do warunków otoczenia.
Opis: znasz smoki i centaury? Zapewne tak, więc wyobraź sobie ich mieszankę z dodatkiem wyobraźni naturalnej. Wysokie na 2 i pół metra, długie na 4 (bez ogona), z kręgosłupem pokrytym płytami, szerokimi kolcami i skórą do której potrzeba czegoś o wiele więcej niż pistoletu. Dorosłe osobniki ważące przynajmniej pół tony, a ich kręgosłup pokryty grubymi na 5 cm płytami z kości twardej jak tytan? No dobra, bardziej smokowate niż centaurowate, nie zmienia to jednak faktu na posiadanie czterech łap (w tym przednie całkiem chwytne) i pary rąk, nawet jeśli ich kolory to najczęściej zielony, szary i brązowy albo ich mieszanki. A część kaprysu matki natury? Ich mózg położony jest tylko częściowo w głowie, a reszta jest rozłożona w długiej szyi (trochę jak u karaluchów). Więc nawet po oderwaniu mu całej głowy będzie żył. Zadziwiające co nie? A efekt regeneracji mu tą głowę złoży z powrotem! Ich dość spokojna natura zmienią się natychmiastowo w tak zwaną agresywną jeśli są głodne i ktoś inny ma żarcie. Albo jeszcze gorzej, jak są głodne i nie ma żarcia.
Trudno je między sobą pomylić bo pomiędzy poszczególnymi osobnikami istnieją różnice jak ilość rogów, kolców, kształt głowy czy końcówka ogona, które zsumowane dają rozpoznawalność. To ostatnie może być cienkie jak liść i ostre jak brzytwa, albo służyć jako maczuga.
Występowanie: Desperacja, skraj Edenu.
Inne: jedzą sporo a rzadko i są wszystkożerne. Nie łatwo im pływać. Inteligencja! Pomimo bycia bestiami potrafią myśleć i podejmować (jakieś) decyzje. Nie jest jednak za wysoka, a żeby doszli do wyższego poziomu potrzeba jakiejś katastrofy/apokalipsy.

FORMICA RUFA

Charakter: wrogi.
Moce: mocny pancerz. Duża siła
Opis: czy ktoś kiedyś miał problem z mrówkami? Zapewne nie, chociaż w domach jak cholery zamieszkają bywają uciążliwe. Teraz sobie wyobraźcie , że mają z metr wysokości, półtora-metra długości i mają pancerz tak twardy, że nawet z pistoletu tego nie zarysujesz, a są ich tysiące.Jednak jest pocieszenie wędrowcze zazwyczaj żyją one w obecnie nie zamieszkanych rejonach, na pustkowiach albo ruinach.
Występowanie: pustkowia, ruiny, tereny przeważnie niezamieszkałe.
Inne: -

ŚCIERWOJAD

Charakter: wrogi.
Moce: paraliżuje swoje ofiary za pomocą czułków. Paraliż trwa 2 posty.
Opis: owad, przypominający wielką larwę na kilku odnóżach.
Występowanie: w okolicy cmentarzy i ewentualnych zwłok (Desperacja).
Inne: ich czułki i jad są bardzo użyteczne w medycynie.

RYJOWIEC

Charakter: wrogi.
Moce: pluje substancją unieruchamiającą mniejsze istoty, lub poważnie ograniczającą ruchy istot większych. Efekt trwa do 3 postów.
Opis: ryją w ziemi. Nie posiadają oczy – kierują się węchem. Ich ryjki przystosowane są głównie do plucia oraz pożerania surowego mięsa. Dłonie, czy też łapy, zastąpione są pojedynczymi ostrzami, przez co są niebezpiecznymi przeciwnikami także w zwarciu.
Występowanie: tereny podmokłe Edenu oraz okolice plaży w Desperacji.
Inne: szczególnie cenna jest jego śledziona oraz soki trawienne.

LOPTEROS

Charakter: bardzo wrogi
Moce: duża szybkość, ostry jak brzytwa dziób, plucie jadem na bliskie odległości.
Opis: Dziwaczne stworzenie, będące kolejną krzyżówką kilku gatunków. Najważniejsze cechy przejął jednak od ptaka i to do niego jest najbardziej podobny. Inaczej jednak, niż pierzaści krewniacy, posiada ono cztery łapy i parę skrzydeł. Jest bardzo zwinną istotą tak w powietrzu, jak i na lądzie. Swoim zakrzywionym dziobem z łatwością przebija się przez pośledniej jakości pancerze. Jednak nie tylko on jest groźną bronią – pazury na łapach nie służą mu do ozdoby. Lopteros nie imponuje swoimi rozmiarami, mierzy bowiem ledwie dwa i pół metra długości, oraz metr wysokości w kłębie. Skrzydła mają łączną rozpiętość około trzech metrów. Jego upierzenie jest rdzawe, natomiast reszta ciała pokryta jest ciemnoczerwoną łuską, mającą oznaczać, że stworzenie to jest jadowite i nie należy go spożywać. Na karku i zgięciach stawów posiada jeszcze resztki dawnego upierzenia, z czasów, gdy jeszcze był ptakiem. Czerwone ślepia stwora mają kąt widzenia bliski 360⁰, więc ciężko drania zaskoczyć.
Występowanie: Limbo oraz wyżej położone tereny Edenu i Desperacji.
Inne: wbrew czerwonej barwie, symbolizującej niebezpieczeństwo, ma bardzo smaczne mięso.



X POZIOM ZAGROŻENIA – BARDZO WYSOKI X


PUMA KRÓLEWSKA

Charakter: wrogi.
Moce: nie widzi, ale za to ma wyostrzony słuch i węch. Dwie macki wyrastające z jej grzbietu wyposażone w bardzo twarde i ostre zęby. Odporna na trucizny.
Opis: jest niezwykle agresywna i praktycznie nikt w bliskim spotkaniu z nią nie przeżył. Chociaż mawia się, że jedynie osoby o silnym charakterze są w stanie nad nimi zapanować. Pumy królewskie uznają wyższość tylko i wyłącznie osób silnych i pewnych siebie. Kiedy wyczują słabość jednostki, od razu atakują. Nawet po latach służenia tak więc w ich przypadku trzeba być cały czas uważnym, by nie okazać przed nimi jakiejkolwiek słabości bo rozszarpią gardło.
Występowanie: Desperacja.
Inne: ciężko je dostrzec w nocy i cieniu.  

MANTYKORA

Charakter: bardzo wrogi.
Moce: śmiertelna trucizna w każdym z trzech ogonów. Ofiara po jej użądleniu umiera zazwyczaj w przeciągu dwunastu godzin w niesamowitych męczarniach, gdyż narządy wewnętrzne nieszczęśnika są powoli rozrywane od środka. Idealny wzrok w ciemnościach.  Odporna na ogień. Bardzo twarda skóra.
Opis: Mantykora to stworzenie, którym straszą dzieci rodzice i babcie. Nie chciałbyś jej spotkać na otwartym terenie. Ba. Nie chciałbyś w ogóle jej spotkać. Jest to jedne z najbardziej niebezpiecznych stworzeń, jakie aktualnie stąpa po zakażonej ziemi. Żywi się mięsem, zwłaszcza takim, które jest nadal ciepłe. Uwielbia pożerać swoje zdobycze, kiedy te są jeszcze żywe. Mantykory są niesamowicie agresywne. Wystarczy, że ujrzą coś na ich terenie a od razu przystępują do zaatakowania. Nikomu nie udało ich się oswoić, nigdy. Chociaż chodzą plotki o jakiś drobnych wyjątkach. Ale to tylko plotki. Tuż po urodzeniu matka z młodym opuszcza terytorium ojca, gdyż istnieje możliwość zabicia przez niego. Młode trzymają się rodzicielki do ukończenia szóstego miesiąca, po czym matka opuszcza żerowisko i odchodzi, zostawiając młode samo sobie. Które notabene jest już bardzo zaradne.
Występowanie: Desperacja, głównie Czerwona pustynia.
Inne: rzadko opuszczają swoje terytorium. I w sumie całe szczęście.

NIEDŹWIEDŹ BABILOŃSKI

Charakter: wrogi.
Moce: przeolbrzymia siła. Wytrzymałość. Nawet sporo ran nie jest w stanie go zatrzymać przed szarżą.
Opis: niby niedźwiedź, a jednak sporo się rożni od znanych nam kochanych i potulnych miśków. Jest to wielka kupa mięsa i sierści. Kiedy stanie na tylnych łapach może osiągnąć nawet do 8 metrów wysokości! To teraz sobie wyobraźcie bliskie spotkanie z tak wielką łapą. Dodatkowo najeżoną kolcami. No więc właśnie. Nie toleruje intruzów na swoim terenie i zazwyczaj nawiązuje się walka, aczkolwiek zdarza się, że Niedźwiedź Babiloński odpuszcza. Ale do tego potrzeba naprawę sporego szczęścia.
Występowanie: Eden oraz okolice Desperacji.
Inne: -

GHOUL

Charakter: bardzo wrogi.
Moce: duża siła z powodu mutacji. Sposób "rozmnażania" (poprzez ugryzienie, krew, ślinę, wydzieliny).
Opis: Ghoule to nic innego jak zainfekowani inną odmianą wirusa ludzie, którzy zostali przemienieni w istoty, które zarazem gniją, a zgnić  nie mogą. Nie myślą, a ruszają się, nie żyją, a żywią się innymi żywymi. Zostało stwierdzone, że ghoul nie oddycha oraz nie bije mu serce. Jedyna aktywność jaka pozostała to mózgu, który wyznaczył jako jedyny priorytet to zeżarcie wszystkiego co jest w zasięgu wzroku. Nie posiadają nawet szczątkowej inteligencji na ślepo rzucają się w ślepym ataku na przeciwnika. Samym problemem jest fakt, że trzeba temu cholerstwu odstrzelić  głowę by przestało się ruszać, lecz największym problemem jest fakt, że Ghoule poruszają się masywnymi grupami. Podróżniku bądź pewien tam, gdzie jeden osobnik jest niedaleko, może być i dwa tysiące ich.
Osób zarażonych nie da się uratować zazwyczaj. Warunkiem dającym 20% szansy jest podanie silnych antybiotyków bądź serum do organizmu przed upływem 5 godzin. Po upływie tego czasu osoba ugryziona zamienia się z wolna w Ghoula.
Występowanie: Desperacja, pustynia.
Inne: Brak inteligencji. Występuje w dużych grupach. Kieruje się często węchem i dźwiękiem. Jest bardzo żwawy jak na umarlaka (tak, może biegać, a na dodatek chodzić po ścianach).

TAURUS

Charakter: wrogi
Moce: wielka siła, twarda skóra porównywalna do stalowej blachy o grubości 1 cm, trudna do zapalenia, co daje mu odporność na ogień, znakomity węch.
Opis: Taurusy to niezbyt często spotykane stworzenia i nie wiadomo o nich zbyt wiele. Albo inaczej: nieczęsto zdarza się, by ktoś uszedł z życiem po spotkaniu z nimi. Dzięki szczęściu kilku desperatów, którzy przeżyli spotkanie z tą istotą i potrafili opisać ją, wiadomo w ogóle, że coś takiego istnieje. Jeśli opis nie jest zafałszowany, dorosły taurus potrafi mierzyć ponad pięć metrów. Jego brunatna skóra, pokryta drobną szczeciną, jest bardzo twarda i odporna na warunki atmosferyczne. Silne ramiona i łapy o krótkich pazurach, zdolne udusić niedźwiedzia w swym uścisku. Stwór chodzi na tylnych kończynach, zakończonych pojedynczymi kopytami, podpierając się przednimi, niczym przerośnięta małpa. Grzbiet pokryty ma kostnymi wyrostkami przypominającymi kolce, przechodzące na kark i kończące się parą okazałych rogów na czole, nad stosunkowo małymi oczami. Ogromna paszcza, wypełniona dwoma rzędami ostrych jak brzytwa zębów, spomiędzy których wysuwa się od czasu do czasu rozwidlony język, którym taurus wyczuwa ofiary.
Występowanie: Tereny górzyste, skaliste. Głównie Desperacja, z uwzględnieniem Limbo.
Inne: Taurusy są na tyle inteligentne, by własnoręcznie drążyć tunele, czasami używają głazów do miotania w przeciwnika.


Tematem zajmuje się: Blight.
Ostatnia aktualizacja: 25.06.2015r


---------------- post

Rodzaj: Fauna
Nazwa: Śluzołapy
Charakter: Raczej neutralne, chociaż w większych grupach mogą być niebezpieczne i zaatakować, także lepiej nie prowokować ich.
Moce/umiejętności: Ich śluz jest trujący. Po zetknięciu się ze skórą działa jak kwas o słabszej sile, wypalając i pozostawiając po sobie krwawe miejsca oraz bolesne bąble. Przy dłuższym kontakcie wyżera całkowicie tkankę.
Wygląd (art): Klik
Opis: Nie tylko lądowe stworzenia zostały skażone wirusem X, ale również i wodne. Z pozoru wyglądają jak ryby, aczkolwiek zmutowały do posiadania czegoś na wzór nóg, dzięki czemu zaczęły opuszczać zbiorniki wody oraz przystosowały się do oddychania tlenem. Jednakże wciąż wolą żerować w okolicy wód.
Występowanie: Wszystkie wodne tereny skażone wirusem.
Inne: Brak.

Rodzaj: Fauna
Nazwa: Behemot
Charakter: Bardzo wrogi
Ilość:~
Moce/umiejętności:
- Szarża - Gdy Behemot się rozpędzi trudno go zatrzymać, a to co stoi na jego drodze zmienia się najczęściej w mokrą plamę lub wielkie rumowisko.
- Ryk - siła jego ryku porusz nawet drzewa, więc powalić człowieka to nie problem. Dodatkowo ryk jest tak głośny, że przyprawia o ból głowy.
- Siła stu koni - mówi się, że jeden Behemot ma siłę by przesuwać góry ale ile w tym prawdy? Tyle żeby nazwać Behemota chyba najsilniejszym ze wszystkich bestii.
- Kamienna skóra - zwykłe pociski nie zadziałają na jego twardą jak skała skórę - jedynie go wkurzą - a nawet, niektóre ostrza łamią się na jego cielsku.
- Plucie ogniem - jakkolwiek to nie brzmi Behemoty plują ogniem, a dokładniej rozgrzanym pokarmem lub tym co właśnie połknęły. Ich organizm działa jak chodzący piec.
- Ostre pazury i silny ogon, którego używa jak bicza.
Wygląd (art): Art.
Opis: Trudne do opisania zwierze jeśli chodzi o jego wygląd można powiedzieć że behemoty to połączenie byka, dzika, jakieś wielkiej jaszczurki i nosorożca. Ich dość charakterystyczną cechą jest wielki garb na plecach który wydziela słabą poświatę, w sumie to nikt nie wie po co stworzenia te wykreowały sobie tą cechę ale wiadome jest że wydziela on niewielkie ciepło. Po za tym dorosły samiec behemota ma rozmiary około dwóch samochodów dostawczych: 7-10 metrów długości i 4 wysokości. Na całym ciele można zaobserwować pokaźne umięśnienie tych zwierząt. Kolor ich skóry jest różny ale głównie w odcieniach szarości i brązu. Wielkie czerwone ślepia dają złudne wrażenie że to zwierze dobrze widzi w ciemności lecz jest to tylko złudzenie bo Behemoty są niczym kury nocą niczego nie widzą kierują się natomiast bardzo dobre rozwiniętym węchem i słuchem.  Jeśli chodzi o ich wagę to dorosły samiec waży około 30 ton.
Występowanie: Grasują na terenach Limbo i Terenach Nieznanych, czasem zdarzy się że jakiś osobnik uda się na Czerwoną pustynie ale takie fenomeny zdarzają się głównie w okresie wiosennym i jesiennym.
Inne:
- Ich ulubionym pokarmem są Lepotorosy, lecz te potrafią czasem dać im popalić.
- Nienawidzą zapachu ryjowców można rzec że przed nim uciekają gdyż ten drażni ich wrażliwe nozdrza.
- Z ich skóry można zrobić płaszcz potrafiący zatrzymać pociski pistoletowe (lecz pozyskani ich skóry jest cholernie trudne)
- Głowy tych stworzeni przybierają zawrotne sumy na czarnym rynku.
- Posiadają dwa serca i cztery żołądki.
-  Są neutralne względem Taurusów i niekiedy korzystają z ich tuneli by przemieszczać się w upalne dni z miejsca A do B.
Powrót do góry Go down
 
takie tam stare kody do fauny
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» stare tematy shhh |: tak na wypadek gdybym coś spierdolił, jak to ja

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
EDEN
 :: FORUM PRÓBNE :: dwutonowy przewodnik
-