Growlithe WILCZUR | POZIOM E
Liczba postów : 178 Join date : 16/12/2013
| Temat: Przywództwo Sob Wrz 12, 2015 6:58 pm | |
| PRZYWÓDZTWO Przywódca to osoba, która kieruje daną grupą nie tylko pod kątem fabularnym (jako postać), ale również w sensie technicznym (jako moderator).
✖ Spis przywódców. ◦ Dyktatorzy: Cronus. ◦ Głównodowodzący: brak. ◦ Przywódca: Yuu. ◦ Pradawny: Sirion. ◦ Wilczur: Growlithe. ◦ Prorok: Taihen Shi. ◦ Archanioł: brak.
✖ Ważne zasady i informacje. ◦ Każdy przywódca musi napisać porządną historię postaci lub wcześniej wyróżnić się na fabule. ◦ Po otrzymaniu rangi, to od przywódcy zależy działalność danej grupy. Nie ma się co bać, naprawdę. To przyjemna fucha. Można karać, nagradzać, degradować i awansować, wysyłać swoich sprzymierzeńców, zawierać pakty i zrywać sojusze. Jeżeli przywódca nie sprawdza się w swojej roli, administracja ma możliwość usunięcia go z pozycji. ◦ Przywódca otrzymuje moderatora do danego forum (subforum) z siedzibą organizacji. ◦ Zaraz po otrzymaniu stanowiska przywódcy najlepiej pozakładać tematy w miejscu organizacji. Wszystko, co wydaje się wam stosowne i na miejscu. Możecie stworzyć nawet swój własny mini-system, do którego niżej postawieni członkowie będą musieli się dostosować. ◦ Przywódca ma możliwość dodawana rang, po uprzednim skontaktowaniu się z administracją, w celu ewentualnej korekty błędów lub niejasności. Ponadto przywódca może dowolnie modyfikować opis grupy, dodawać mu nowe cele itp. ◦ Przywódca posiada zgodę na wszelakie modyfikacje i działania, nie wykraczające poza jego możliwości (np. organizacja S.SPEC może wysłać wojska w celach bitewnych na tereny Desperacji; Zarządca więzienia ma prawo przenieść ewentualnego więźnia do sali tortur, DOGS może włamać się do Świata-3 itp.)
✖ Obowiązki. ◦ Nadzorowanie tematów w dziale z siedzibą organizacji. Przywódca ma możliwość podzielenia się obowiązkami z innymi członkami grupy, ale to on będzie ponosić ewentualne konsekwencje. ◦ Aktywność na forum (szczególnie fabularna). DODATKI ✖ NPC. Każdy przywódca otrzymuje 10 NPC, czyli dziesięć jednostek, którymi może kierować wedle swojego własnego widzimisię. Ponadto ma możliwość ustalenia jednej umiejętności dla wszystkich NPC, którą ci będą się wyróżniać. ◦ Dyktatorzy: do ustalenia. ◦ Głównodowodzący: do ustalenia. ◦ Przywódca: do ustalenia. ◦ Pradawny: do ustalenia. ◦ Wilczur: 10 kundli; umiejętność: zwiększona szybkość. ◦ Prorok: 10 kobiet w czarnych płaszczach; umiejętność: szermierka. Większość z nich została oszpecona: blizny na twarzach, szyi i dekolcie świadczą o ciężkich przeżyciach w młodości. Właśnie dlatego część z nich nosi maski, inne stosują wyrazisty makijaż, żeby nadać sobie jeszcze bardziej groteskowy wygląd. U boku każdej wisi broń biała, poczynając od mieczy, kończąc na szablach, rapierach czy nożach do rzucania. ◦ Archanioł: do ustalenia.
✖ Artefakty. W dniu zostania przywódcą, postać otrzymuje honorowe artefakty, które są silniejsze od artefaktów posiadanych przez innych użytkowników (posiadających niższe stanowiska). Przedmiot przekazywany jest z przywódcy na przywódcę i symbolizuje władzę. ◦ Dyktatorzy: 3 sygnety z logiem S.SPEC. (#1: umożliwia modyfikację wspomnień. Czas działania: 1 postać na turę. | #2: umożliwia kontrolę strachu. Czas działania: 3 posty akcji, 4 przerwy. | #3: Umożliwia wymuszenie prawdomówności. Czas działania: 3 posty, 4 przerwy.) ◦ Głównodowodzący: sygnet z logiem wojska. (Artefakt chroni postać przed atakami psychicznymi (zaliczać w to również ofensywę innych przywódców!). Czas działania: nieograniczony.) ◦ Przywódca: kusza posiadająca bełty naprowadzane za pomocą krwi. (Kusza z bełtami, które po umoczeniu w czyjejś krwi bezbłędnie w niego trafią. Cel nie ma możliwości uniknięcia silnego ciosu.) ◦ Pradawny: amulet w kształcie smoka, dający pełną ochronę przed atakami. (Biorąc pod uwagę brzmienie nazwy: Amulet-Insygnia Smoka, który w momencie użycia sprawia że właściciel zostaje pokryty twardymi, niemal smoczymi łuskami, zdolnymi do odparcia większości ataków magicznych i fizycznych przez określony czas. Czas działania: 3 posty akcji, 4 przerwy. ) ◦ Wilczur: rękawica, która sprawia, że wszystkie zwierzęta/istoty biologiczne w okolicy czują niechęć do ofiary i będą atakować. (Przywódca psiej sfory posiada porwaną, skórzaną rękawicę z symbolem psa nań, która uderzając w dany cel naznacza go jako „wróg”, powodując iż wszelkie istoty posługujące się niższymi instynktami (zwierzęta, a także zezwierzęceni wymordowani), oraz w mniejszym stopniu ludzie i im podobni trafiony cel uznają za publicznego wroga numer jeden. Zaczyna się na wykopywaniu go na zbity pysk gdy prosi o pomoc, a prowadzi do bezpośredniej chęci uśmiercenia go. Czas działania: 3 posty akcji, 4 przerwy.) ◦ Prorok: płaszcz dający moc perswazji. (Po założeniu płaszczu, prorok zyskuje niebywałą umiejętność skupiania na siebie cudzej atencji. Ponadto jego słowa trafiają do słuchaczy w tak dużym stopniu, że ci - nie zastanawiając się nawet nad konsekwencjami - zdolni są do wykonywania jego poleceń. Czas działania: 3 posty, 4 przerwy.) ◦ Archanioł: bransoleta z mocą sanktuarium. (Artefakt umożliwia całkowite wyleczenie dwóch jednostek na turę, uwzględniając w tym poważne rany, połamania oraz choroby. Czas działania: 2 postacie na turę.)
Uwaga! Jeśli przywódca posiada artefakt wpływający na psychikę postaci, a użytkownik ma moc blokady umysłu, przywódcy udaje się wpłynąć na bohatera! Czas działania zredukowany jest wtedy do dwóch postów działania. |
|
Konto Na Próbę
Liczba postów : 13 Join date : 29/04/2015
| Temat: Re: Przywództwo Wto Maj 03, 2016 11:46 pm | |
| |
|