Blight
Liczba postów : 10 Join date : 10/09/2015
| Temat: Schematy Sob Wrz 12, 2015 11:31 pm | |
| SPIS SCHEMATÓW Poniżej widnieje spis aktualnie opracowanych schematów technologicznych, które mogą zostać wykorzystane przez postać posiadającą odpowiednie umiejętności. W wyznaczonych miejscach produkcji niezbędna jest interwencja MG, który określi z jakim efektem został zakończony dany etap. Dozwolone są pewne modyfikacje i "ulepszenia", ale wszystko w granicach rozsądku. Ostateczną decyzję zaś, co do owych zmian, podejmuje MG, po uprzedniej rozmowie z graczem. Jeśli masz swój pomysł na schemat, którego tu nie ma, a jest możliwy do zrealizowania, zapraszam do tego tematu. SPISEM ZAJMUJE SIĘ: BLIGHT / OSTATNIA AKTUALIZACJA: 13.09.2015 Wyjaśnienia Poziom łatwy: schematy, które są tak proste do zrealizowania, że wystarczy tylko pobieżna znajomość tematu i głowa na karku. Oznaczenie: ✖ ✖ ✖ Poziom średni: schematy, przy których trzeba trochę ruszyć mózgownicą, nawet mając odpowiednie umiejętności. Oznaczenie: ✖ ✖ ✖ Poziom trudny: nie dość, że trzeba posiadać wymagane umiejętności na wysokim poziomie i mieć głowę na karku, przy realizowaniu schematów trzeba dużej dozy skupienia i uwagi. Oznaczenie: ✖ ✖ ✖ Poziom piekielnie trudny: schemat zbyt skomplikowany, dla zwykłych śmiertelników i jeśli potrafisz go zrealizować, oznacza to, że jesteś absolutnym mistrzem w swojej dziedzinie i nic nie potrafi cię rozproszyć przy wypełnianiu zadania. Oznaczenie: ✖ ✖ ✖ (!) ROBOT POMOCNICZY "PORTER" ✖ ✖ ✖ Porter, to jak sama nazwa wskazuje, tragarz. Jego zadaniem jest przenoszenie ekwipunku. W zależności od konstrukcji, jego maksymalny udźwig jest bardzo różny. Rzadko jednak jest mniejszy niż 80 kg. Robot, choć poskładany z różnych części (najczęściej zniszczonych już maszyn) bywa naprawdę użyteczny. Z pewnością jest wygodnym towarzyszem na długie wyprawy, gdy masz przed sobą kilkukilometrowy marsz i 100 kilo do zabrania ze sobą.
Jak się takie cudeńko robi? Przepis jest prosty. Zbierasz ten cały mechaniczny szmelc, który tu zebrałeś i łączysz ze sobą. Działa to podobnie do układania puzzli. Tu pasują kończyny, tam poprowadzimy kabelek. Ta konstrukcja to istny miszmasz. Nie musi pięknie wyglądać. Ważne, by działało. Gdy robot przypomina już to, co chciałeś uzyskać, wyjmujesz procesor z zabawki i podłączasz go do twojego nowego dzieła. Ta da. Masz teraz znacznie większą i bardziej przydatną wersję tej zabaweczki.
SKŁADNIK PROSTY: części maszyn - Miejsce występowania: fabryki/złomowiska - Opis: kilka sprawnych odnóży krocznych, na których będzie się poruszała maszyna; wytrzymały szkielet; trochę kabli itp. - Poziom trudności: średni SKŁADNIK PROSTY: sejfy/pancerne skrzynie/mała lodówka/itp. - Miejsce występowania: domy, banki, budynki publiczne, sklepy AGD - Opis: metalowe pudła, do których będzie można schować transportowane przez robota materiały. - Poziom trudności: średni SKŁADNIK PROSTY: narzędzia/skrzynka z narzędziami/"mały mechanik" - Miejsce występowania: każdy warsztat mechanika/sklepy dla majsterkowiczów/fabryki - Opis: śrubokręty, wiertarka, lutownica itp. - Poziom trudności: łatwy SKŁADNIK PROSTY: akumulator - Miejsce występowania: samochody/motocykle/maszyny - Opis: czym jest akumulator chyba wiemy. To takie pudło, z którego nasz rzęch bierze prąd by działać. Nasza maszyna się bez niego nie obędzie chyba, że znajdziesz mu inne źródło zasilania. - Poziom trudności: średni SKŁADNIK PROSTY: elektroniczna zabawka dla dzieci (robot z "wyższej półki") - Miejsce występowania: sklep z zabawkami/dom w M-3 - Opis: jakie dziecko nie kocha zabawek? A jakie nie kocha ruszających się zabawek? Pewnie dlatego ktoś wymyślił te małe roboty na pilota. Oczywiście, technologia idzie na przód, a niezbyt zaawansowane zabawki są ciągle udoskonalane. W dzisiejszych czasach nawet za kilka tysięcy jenów można już kupić robota, który przyjdzie na wezwanie i nie dobije do 10 ścian po drodze. Może nawet będzie potrafił coś powiedzieć! - Poziom trudności: łatwy
WYMAGANIA: chwila wolnego czasu; umiejętności: inżynieria lub mechanika. ETAPY WYMAGAJĄCE INTERWENCJI MG: połączenie ze sobą części i podłączenie procesora z zabawki. ZASTOSOWANIE: transport materiałów.
URZĄDZENIE FAŁSZYWA PRZEPUSTKA ✖ ✖ ✖ Dla mieszkańca miasta przepustka nie jest niczym wyjątkowym, ale dla osoby, która nielegalnie się do niego przedostała, jest to przedmiot na wagę złota. Pozwala na w miarę bezpieczne poruszanie się po terenie S.SPEC i ominięcie schwytania, w wypadku niespodziewanego natknięcia się na patrol. W odróżnieniu od zwykłej przepustki, nie zawiera ona lokalizatora S.SPEC, więc po bardziej wnikliwym sprawdzeniu w bazie, można wychwycić związane z nią nieprawidłowości. Jednak bądźmy szczerzy, kto zdoła dojrzeć jedną nieprawidłową przepustkę pośród milionów innych? Nie bez powodu takie cacko do tanich nie należy. Po zebraniu wszystkich składników, specjalista w dziedzinie informatyki musi przysiąść na kilka godzin w swojej pracowni i skupić się na dokładnym wykonaniu zadania. Najpierw musi wyłączyć przepustkę i po odkręceniu jednej ze ścianek, ostrożnie wyjąć lokalizator. Później podpiąć zegarek do komputera i przeprogramować urządzenie wedle potrzeb. Gdy zmiany w smartwatchu zostaną już dokonane, należy włamać się do bazy danych M-3 i wrzucić do niej fałszywą tożsamość z przepustki.
SKŁADNIK PROSTY: narzędzia/skrzynka z narzędziami/"mały mechanik" - Miejsce występowania: każdy warsztat mechanika/sklepy dla majsterkowiczów/fabryki - Opis: śrubokręty, pęseta, szkło powiększające, lutownica itp. - Poziom trudności: łatwy SKŁADNIK PROSTY: identyfikator M-3 - Miejsce występowania: ręka obywatela M-3 bądź specjalny punkt zajmujący się przepustkami - Opis: urządzenie podobne do smartwatcha. Otrzymuje je każdy obywatel zaraz po urodzeniu. Oprócz cyfrowo zakodowanych danych osobowych, zawierają również lokalizator, dzięki któremu S.SPEC zawsze wie gdzie szukać danej osoby. Oczywiście, namierzanie działa jedynie na terenie Miasta. - Poziom trudności: łatwy SKŁADNIK PROSTY: komputer z dostępem do "internetu" w M-3 - Miejsce występowania: domy w M-3/sklepy z elektroniką/urzędy/biblioteki... - Opis: komputer, jak komputer. Jaki jest, każdy widzi. Oczywiście, lepiej jest tu mieć bardziej zaawansowany model niż pudło, które włącza się 20 minut. - Poziom trudności: łatwy
WYMAGANIA: spokojna pracownia z dużym stołem i dobrym oświetleniem; umiejętności: informatyka oraz znajomość w dziedzinie elektroniki. Możliwa jest współpraca kilku osób, w przypadku braku którejś z umiejętności. ETAPY WYMAGAJĄCE INTERWENCJI MG: wyjęcie lokalizatora S.SPEC bez uszkodzenia przepustki; przeprogramowanie urządzenia; włamanie się do bazy danych M-3. ZASTOSOWANIE: "pół-legalne" przebywanie na terenie M-3 i korzystanie z dobrodziejstw tego miejsca zarezerwowanych jedynie dla obywateli.
URZĄDZENIE IRS-BETA ✖ ✖ ✖ IRS-BETA to substancja przyspieszająca gojenie się ran i ogólny powrót do zdrowia po urazach typu mechanicznego, nie chroni natomiast przed chorobami. Jak głosi nazwa, znajduje się on obecnie w fazie testów, ciężko uzyskać jego stabilność. Podawany w postaci zastrzyku domięśniowego lub dokrewnego w okolicach rany. Odbudowa zniszczonych tkanek następuje bardzo szybko, toteż należy upewnić się, że wewnątrz rany nie utknęło żadne ciało obce. Aby otrzymać IRS-BETA należy, przy obecności czynnika stabilizującego, zsyntetyzować krew regeneracyjną z krwią docelową, najlepiej konkretnego pacjenta, lecz jeśli nie ma takiego w okolicy, wystarczy członek jego rasy. Otrzymaną surowicę należy połączyć z inhibitorem, który zapobiegnie zakrzepnięciu środka przed aplikacją.
SKŁADNIK PROSTY: inhibitor krzepliwości - Miejsce występowania: M-3 - Opis: substancja uniemożliwiające surowicy skrzepnięcie w pojemniku. Jako, że mają większą odeń gęstość, łatwo je oddzielić przy wstrzykiwaniu - Poziom: średni SKŁADNIK ZŁOŻONY: surowica regeneracyjna ✕ Składnik nr 1 krew ze zdolnością regeneracji - Miejsce występowania: prawdopodobnie Desperacja - Opis: życiodajna ciecz należąca do wymordowanego lub anioła, o zdolności szybkiej regeneracji ciała - Poziom: trudny, ze względu na rzadkie występowanie tej cechy ✕ Składnik nr 2 krew docelowa - Miejsce występowania: zależy od dawcy - Opis: krew należąca do osobnika tej samej rasy, co cel leczenia - Poziom: łatwy ✕ Składniki nr 3 substancja stabilizująca - Miejsce występowania: M-3 - Opis: substancja ułatwiająca mieszanie się krwi różnych typów. - Poziom: średni ✕ Wymagania: dobrze wyposażone laboratorium ✕ Poziom: trudny
WYMAGANIA: dobrze wyposażone laboratorium, kilka godzin pracy, umiejętność farmacji lub chemii ETAPY WYMAGAJĄCE INTERWENCJI MG: synteza surowicy, a później łączenie jej z inhibitorem. ZASTOSOWANIE: szybkie leczenie ran w warunkach bojowych i ratowanie pacjentów w stanie terminalnym.
CHEMIA |
|